Szukaj

Ocena kierowcy - BMW Seria 5 F10-F11 Limuzyna

Jacek, 13 lat temu
Silnik 520d 184KM 135kW
Rok produkcji 2010
Przebieg: 12 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
BMW Seria 5 F10-F11 Limuzyna 520d 184KM 135kW 2010-2014 - Oceń swoje auto
4,54
5% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Bardzo cichy i dynamiczny
4,0
Całokształt
Pewnie mógłby być jeszcze szybszy, ale miałoby to na celu jedynie zaspokojeniu mojego \"ego\". W praktyce ten silnik świetnie się spisuje i nie warto wywalać 40 tys (tak tak) za mocniejsza wersję.
Wrażenia
5,0
Silnik
Na początku nie byłem pewien, czy ten silnik poradzi sobie z tak duzym samochodem i musze przyznac jestem bardzo mile zaskoczony. Cichy i dynamiczny. Zwłaszcza jesli ktos lubi szybko ruszac na swiatłach...
4,0
Skrzynia biegów
Automat przy normalnym trybie zbyt chętnie zmienia biegi trzymajac silnik na niskich obrotach. Pewnie bierze się to z liczby biegów - aż 8! Według mnie bez sensu choć BMW się tym szczyci.
4,0
Układ jezdny
Komfortowo zestrojony i precyzyjny, jednak w porównaniu do mojego poprzedniego auta (Saab 9-3) nie tak precyzyjny dlatego daję \"tylko\" 4.
Komfort
4,0
Widoczność
Zgadzam sie z wieloma innymi opiniami, ze widocznośc do tyłu kiepskawa, dlatego nie wyobrażam sobie auta bez czujników parkowania. Nie zgadzam się, że kamera jest niezbędna. Czujniki z wizualizacją na ekranie świetnie się sprawdzają i wymagaja mniejszej dopłaty.
5,0
Ergonomia
Generalnie fajnie! Bardzo podoba mi się kształt deski rozdzielczej. Zwłaszcza, że w końcu znowu jest delikatnie zorientowana na kierowcę. Według mnie duuużo lepiej pod tym wzgledem w porównaniu z poprzednim modelem \"banglowskim\". Bardzo wygodne fotele - ale uwaga jak ktos nie bierze komfortowych tylko zwykłe nie zapomnijcie dokupić regulacji lędźwiowej!!! Mam jeszcze dwie UWAGI krytyczne niby drobiazgi, ale IRYTUJĄCE! W tym modelu jedyna mozliwość wymiany piór wycieraczek to... wizyta w serwisie!!! Nie można ich tez samemu odciągnąć od szyby na przykład w zimie. Druga sprawa to nawigacja - strasznie zawyża orientacyjny czas przyjazdu do celu (na odciunku 200 km to może byc nawet dodatkowo godzina!!!)
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Po prostu bardzo dobrze i w lecie i w zimie pod warunkiem ze uzywa sie cały czas klimatyzacji.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Według mnie miejsca jest tyle ile mozna się spodziewac patrząc na auto z zewnatrz. Miałem okazję jeździć głownymi konkurentami czyli klasą E oraz A6. Ten drugi wypada gorzej w porónaniu z BMW jesli chodzi o miejse z tyłu. Duży wygodny bagażnik - bez zastrzeżeń.
5,0
Wyciszenie
Po prostu rewelacja! Na trasie praktycznie nie słychac silnika - cicho jak w aucie elektrycznym! Byłem tym bardzo, bardzo mile zaskoczony
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Oczywiście to co pisze porducent o zuzyciu paliwa można włożyc między bajki. 5 L/100km chyba tylko z góry i z wiatrem. U mnie średnio pali jakieś 8,6.
4,0
Stosunek jakość/cena
Dealer był bardzo elastyczny i zaproponował dobra cenę.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Póki co jest ok. Choć - zauważyłem ostatnio kilka razy że automat jakby zacina się i nie pozwala przełączać w tryb sportowy... Jeszcze nie zgłaszałem do serwisu.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

On - zużycie paliwa dla silnika 520d 184KM 135kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,4
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,6
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla BMW Seria 5 F10-F11 Limuzyna 520d 184KM 135kW
Średni koszt przejechania 100 km
9,00 zł
7,7
l/100km
Zobacz dzienniki
BMW Seria 5 F10-F11 Limuzyna