Silnik
: Pierwszy właściciel. Wymiana oleju według zaleceń producenta co 30 tys km doprowadziła do zatarcia przy 160 tys km . Kiepski dźwięk silnika na zimnym
4,0
Całokształt
Wygodne pięknie wyglądające auto ale jak to przypadło na BMW f10 części są bardzo drogie efka nie lubi zamieników.
Wrażenia
4,0
Silnik
Gdyby nie interwał olejowy producenta (wymiana co 30 tys) pewnie silnik nie zatarł by się po 160 tys km ale to nie akurat bolączka tylko tego silnika tylko wszystkich silników w f10.
5,0
Skrzynia biegów
Super
5,0
Układ jezdny
Super
4,0
Karoseria
Rdza na nad kolu
Komfort
5,0
Widoczność
Super wygodne auto
5,0
Ergonomia
Nawet jak na sedana pojemny bagaznik
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Super
4,0
Wyciszenie
Ok
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Bardzo drogo. Tarcze i klocki przód 3000 tys z montażem koniecznie na przód ori zamieniki po 20 tys szlak trafia .
4,0
Stosunek jakość/cena
Było by 5 gdyby nie ten dźwięk silnika na zimnym
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Kapitalny remont bloku przy 160 tyś km
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 528i 245KM 180kW
[l/100km]