Szukaj

Ocena kierowcy - BMW Seria 5 F10-F11 Limuzyna

Artur, ponad rok temu
Silnik 523i 204KM 150kW
Rok produkcji 2012
Przebieg: 135 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
BMW Seria 5 F10-F11 Limuzyna 523i 204KM 150kW 2010-2013 - Oceń swoje auto
3,29
24% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
3,0
Całokształt
Fajne auto dopóki nie zacznie się psuć. Kiedyś 3 litrowe BMW kojarzyło się z silnikiem nie do zajechania. Kupiłem auto przy 100 k. Dużo nie jeżdżę w niecałe 3 lata zrobiłem nim zaledwie 35 k. Po 100 000 padły wtryskiwacze … bardzo ciężko je dostać. Koszt wymiany … 18 000 złotych. Przy tym przebiegu lubi paść pompa wysokiego ciśnienia wiec tez już się na nią nastawiam. Sama pompa około 5000 zł … a jest to standard i psuje się ona prawie we wezystkich autach wiec nawet nie liczcie ze was to ominie. Po 100k do wymiany również sensor nox… kabelek z płytka elektroniczna. Koszt wymiany 3000 złotych … ten silnik to katastrofa jakaś. Jak na YouTube sobie wpiszecie ile tam się rzeczy psuje to jest masakra. Bardzo nie udana jednostka. Ponadto , wymieniony olej w skrzyni bo już przy 100 k lubiło szarpnąć , czuć po prostu zmianę biegów. Koszt około 3 500 złotych … efekt mizerny. Te skrzynie już po 100 tysiącach po prostu chodzą słabo , szarpią , zmiana biegów nie odbywa się płynnie tylko zawsze coś tam … nie zadziała jak powinno. Dla przykładu jechałem ostatnio mercedesem który miał 22 lata. Automatyczna 6 biegowa skrzynia. 350 k na blacie. Totalnie nie czuć nic podczas zmiany biegów. Płynnie jak w mówcę z salonu a tutaj po 100 k jedzie się jak traktorem. Ogólnie jeżeli masz dużo kasy i lubisz pakować w samochód to sobie kup ale jeśli chcesz jeździć i nie lubisz pakować pieniędzy w bardzo drogie naprawy to nie polecam tego samochodu. Poza tym plastiki trzeszczą w tych samochodach … ogrzewanie tyle i szyby się psuje w 80 procentach tych samochodów. Nie da się naprawić trzeba wymieniać szubę. …
Wrażenia
1,0
Silnik
Katastrofa. Po przekroczeniu 100 k trzeba się nastawić na bardzo drogie wymiany. Wtryskiwacze , pompa wysokiego ciśnienia paliwa , sensor nox , sondy lambda itp po prostu prawie wszystko się tam psuje a zamienniki nie działają i nikt nie chce ich wkładać w samochód. Trzeba części oryginalne. Dla przykładu jeden wtryskiwacz nowy oryginalny kosztuje 1800 złotych a trzeba ich kupić 6 …. Pompa paliwa około 5 tysięcy a zepsuje się napewno. Silnik niepewny. Nigdy nie wiesz czy pojedzie czy nie.
3,0
Skrzynia biegów
Słabiutka. Po 100 k już nie chodzi dobrze. Zaczynaja się problemy. Szarpanie , nie płynne zmienianie biegów itp … wymiana oleju 3500 złotych i nie ma gwarancji ze pomoże. Ewentualne inne naprawy są strasznie drogie i idą w tysiącach.
5,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nagminnie psuje się podgrzewanie tylnej szyby. Szyba do wymiany. Nie da się naprawić.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Strasznie drogie naprawy. Dziesiątki tysięcy złotych wydane w 3 lata. Auto kupione za 80 tysięcy a w 3 lata włożyłem już w nie plus minus 30 k
3,0
Stosunek jakość/cena
Plastiki lubią trzeszczeć. Duża awaryjność , bardzo drogie naprawy.
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Ciagle się coś psuje.
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak wyżej. Pompa wysokiego ciśnienia, wtryskiwacze , sondy lambda , sensor nic , elementy zawieszenia to są rzeczy które się na pewno popsują jeśli kupisz ten samochód. Trzeba się nastawiać na ogromne wydatki.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 523i 204KM 150kW [l/100km]

Średnie zużycie
11,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,6
Maksymalne średnie zużycie paliwa
13,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
9,3
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

BMW Seria 5 F10-F11 – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

BMW Seria 5 F10-F11 Limuzyna