Szukaj

Ocena kierowcy - BMW Seria 5 F10-F11 Limuzyna Facelifting

KAju, 9 lat temu
Silnik 530d 258KM 190kW
Rok produkcji 2015
Przebieg: 3 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
BMW Seria 5 F10-F11 Limuzyna Facelifting 530d 258KM 190kW 2011-2016 - Oceń swoje auto
4,38
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Najmocniejszy punkt w tym samochodzie! Już nigdy małych jednostek!
4,0
Całokształt
Od wystawienia oceny najwyższej powstrzymuje mnie zaledwie kilka detali, szczegółów które nie mają zasadniczego znaczenia dla użytkowania samochodu aczkolwiek troszkę denerwują. Wymienię tutaj na szybko minusy auta bo plusów jest zdecydowanie więcej. Minusy: - opony RUN ON FLAT - mała liczba i małe schowki w kabinie - niedostateczne wygłuszenie podłogi samochodu
Wrażenia
5,0
Silnik
Tutaj muszę powiedzieć, że rewelacja. Jest to idealne balans pomiędzy dynamiką, spalaniem i wagą samochodu. Nie dajcie się nabrać sprzedawcom na małe wyżyłowane 2-litrowe jednostki. Ten kto jeździł 2 i 3 litrowym silnikiem wie o czym mówię. Pozostali, którzy mówią, że nie ma różnicy pomiędzy jednostką 525 a 530d albo się zupełnie nie znają albo w ogóle nie jechali 3.0 d. Nad pracą tego silnika mógłbym się długo rozpływać... Jest prawie idealny. Świetnie wygłuszony (przy wyższych wersjach z podwójną turbosprężarką jest gorzej), spalanie średnie 9.5 l przy bardzo dynamicznej jeździe. Na budziku 200 a on bez żadnej zastanowienia czy zmęczenia ciągnie dalej do 240-250 nie ma problemu.
5,0
Skrzynia biegów
Jak narazie bez zarzutu. Jedyne co mnie denerwuje to tryp sport, w którym skrzynia jest tak ustawiona że przy każdym przełożeniu szarpie...
5,0
Układ jezdny
Wszyscy wiedzą, że BMW to łowcy zakrętów i Audi może się od nich tylko uczyć. Jak tylko wyrzuci się seryjne ROF to komfortem przewyższa Audi i jest porównywalne z E-klasą
Komfort
4,0
Widoczność
Gdyby nie seryjne ROF i to, że nie zdecydowałem się na EDC to dałbym najwyższą ocenę.
5,0
Ergonomia
Ideał. :)
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez zarzutu.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przy wzroście do 187 cm z tyłu można podróżować bardzo komfortowo. Jedynie gdy wozimy dziecko 2-5 lat w foteliku jest nieco gorzej...
4,0
Wyciszenie
Zdecydowanie jedno z najlepiej wyciszonych aut w swojej klasie. Jechałem na jeździe testowej nowym Audi A6 i zaraz po tym BMW 5 i stwierdziłem, że Audi chyba chciało zaoszczędzić na wygłuszeniu... Nie zmienia to faktu, że BMW nie jest ideałem i muszę się pofatygować do firmy wygłuszającej żeby dodatkowo wygłuszyć podłogę. Do 180 jest super. Powyżej zaczyna trochę przeszkadzać wiatr i szum od opon. Powyżej 220 już jest bardzo nieprzyjemnie.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Narazie nie mogę się wypowiedzieć. Zbyt krótko to auto posiadam.
4,0
Stosunek jakość/cena
Myślę, że przy cenie 320 tys. można by było wymagać nieco więcej, ale w porównaniu z konkurencją tak czy siak jest najlepiej.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Narazie nie potrafię ocenić.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
j.w.

On - zużycie paliwa dla silnika 530d 258KM 190kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

BMW Seria 5 F10-F11 – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

BMW Seria 5 F10-F11 Limuzyna Facelifting