Szukaj

Ocena kierowcy - BMW Seria 5 F10-F11 Limuzyna Facelifting

BMWF10, 6 lat temu
Silnik 525d 218KM 160kW
Rok produkcji 2014
Przebieg: 116 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
BMW Seria 5 F10-F11 Limuzyna Facelifting 525d 218KM 160kW 2011-2016 - Oceń swoje auto
4,93
14% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : W porównaniu do E60 zawieszenie jest bajecznie komfortowe.
Silnik : Średnia z 20 tys. km 70% trasa, 30% miasto - 6,3 l/100km. Bez trybu Eco, tylko na Comfort, b. rzadko Sport. Wynik - Petarda!
5,0
Całokształt
Auto spełnia oczekiwania w 100%.
Wrażenia
5,0
Silnik
Petarda jak na 4 cyl. diesla 218KM. Ale biturbo i moment 450 Nm robi robotę. Za każdym razem przy przyspieszaniu - uśmiech na twarzy ( poprzednie auto - 6 cyl. BMW E60 Pb 258KM nie dawało takiej frajdy) Dopiero na niemieckiej autostradzie :) tak powyżej ok. 180 km/h do 220-230 km/h (szybciej nie jeżdżę), 6 cyl. benzyna ciągnie lepiej do przodu. Ale to niewielki procent prędkości z jaką się przemieszczamy przy ogólnym przebiegu.
5,0
Skrzynia biegów
Po przesiadce z E60 6HP na 8 stopniową skrzynię, chwila na przyzwyczajenie się do tak niskich obrotów - skrzynia zmienia biegi błyskawicznie. Drugi bieg minim."kopie" , ale nie jest to nazbyt uciążliwe - dla laika raczej niezauważalne - taki ponoć urok tego 8 st. automatu - wszystkie tak działają, czy to nówka, czy 100, czy 160 tys. przebiegu - sprawdzone. Ale ogólnie przekładnia pracuje perfekcyjnie.
5,0
Układ jezdny
Bardzo duże zaskoczenie na plus. Zawieszenie pracuje b.cicho- przejazd przez tory tramwajowe, dziury w jezdni , itd. prawie niezauważalne, tylko ciche pach, pach i lecimy dalej. Fajne uczucie.
5,0
Karoseria
Kwestia gustu - dla mnie piękna! W swoim czasie moim zdaniem najpiękniejszy sedan na rynku.
Komfort
5,0
Widoczność
Super! Zwłaszcza boczne lusterka.
5,0
Ergonomia
Właściwie nic do zarzucenia. No może w E60 dźwigienki od kierunkowskazów były fajniejsze ...
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Po uruchomieniu czy to w zimę czy w lato b. szybko zarówno grzeje jak i chłodzi. Do tego grzane fotele i żadna zima niegroźna!
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Szału nie ma - po prostu BMW - otula cie :) Dla mnie ok.
5,0
Wyciszenie
Min. głośniejszy od Pb ( sprawdzone praktycznie w porównaniu do F10 Pb 245KM. Z 6 cyl. Pb F10 nie sprawdzałem) do ok. 60 km/h. Później już bez różnicy czy diesel czy Pb. Po prostu błoga cisza :)
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na stacji paliw nieustający rogal na twarzy pod dystrybutorem ! Koszt paliwa jak w 1000 cm Pb w niewielkim aucie miejskim.
5,0
Stosunek jakość/cena
Zawsze mogłoby być taniej przy zakupie ;)
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic poważnego się ne zepsuło. Przez 2 lata użytkowania - 2 naprawy - chłodnica klimatyzacji, uszczelka w tylnych drzwiach.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
BRAK.

On - zużycie paliwa dla silnika 525d 218KM 160kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,1
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,9
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,6
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,9
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
BMW Seria 5 F10-F11 Limuzyna Facelifting