Ocena kierowcy - BMW Seria 5 F10-F11 Limuzyna Facelifting
Maciek,
8 lat temu
Silnik 525d 218KM 160kW
Rok produkcji 2013
Przebieg:
84 tys. km
Okres użytkowania:
niecały rok
2,69
38% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Przeniesienie napędu
3,0
Całokształt
Co za grat! Co chwile serwis i trzeba cos wymieniać. Ma najechane 84 tys i wibruje (do wymiany tłumik drgań). Koszt 1500-5000 zł w zależności od zakresu. Jestem w trakcie tego procesu i teraz zaczęło coś wyć prawdopodobnie w skrzyni. Pewnie znowu bedzie to jakieś gunwo za kolejne kilka tys PLN. Wszystko u nich drogie jak cholera (oleje, hamulce, wycieraczki(!) a wcale nie lepsze jakościowo. Chcesz fajne auto? To szykuj kasę bo koszt zakupu to dopiero początek. Ps. Radość z jazdy, komfort, prestiż i wygląd tego samochodu bardzo rekompensują mi jego awaryjność ;)
Wrażenia
3,0
Silnik
3,0
Skrzynia biegów
3,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
2,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 525d 218KM 160kW
[l/100km]