wygodny, cichy, przestronny i zwinny pomimo 2t silnik z obrotem 560 daje rade, gorka to jak z gorki, nie jezdzilem takim czolgiem wczesniej, zastanawiam sie co potrafi 550i. Milo zaskoczony wnetrzem, jedyny minus to brak rozkladanych tylnych foteli po przesunieciu do przodu i miejsce dla 190cm ludiza to max, co i tak jest lepsze od x6. Reszta to ergonomia, dobre umieszczenie kierunkow na srodku deski nie powoduje zaslaniania kierownica, to samo tyczy sie automatycznych wycieraczek, nie wiadomo czy sa wlaczone, do czasu az zaczná dzialac, co czasami jest po paru kroplach za duzo. Guziki i lapki pod reka. hamulce i brzytwa, skads to porownanie sie wzielo, teraz juz wiem.... jesli chodzi o spalanie, na trasie moze zejsc do 5,6 litra, ale to jazda za TIRami, max do 90km/h powyzej spali tyle ile wleje. na sporcie duzej roznicy nie ma jesli jezdzi sie oszczednie, za to kilka wiecej turkow mocy pod noga kiedy potrzeba wystrzelic, a potrafi mimo gabarytow pletfala blekitnego. Szybu z coupe to chyba nietrafiony pomysl, brak ramek i to otwieranie z milisekunda zanim pociagniesz zeby szyba spadla spod uszczelki...
dach panoramiczny za lekka kurtyna doklada do ucha nieznacznie, chociaz i tak jest bardzo dobrze wygluszony.
Podsumowujac, wielki slon z szybkoscia antylopy. Pomimo 3l pozeracza oleju pod maska cichy i ladnie pracujacy 6 cylindrowy silnik naprawde ladnie brzmi, to nie klekot 1,9tdi... ma wiecej kultury. duze rodzinne auto z luksusem w srodku i oparty na szerokich gumach dobrze dracych asfalt.
Wrażenia
5,0
Silnik
powyzej
5,0
Skrzynia biegów
powyzej
5,0
Układ jezdny
powyzej
5,0
Karoseria
papierzaki z japoni nie pozwola Ci sie oprzec jak tanie dzi...ki na grilu. Blacha BMW to jednak klasa od zawsze
Komfort
4,0
Widoczność
duzy samochod, dobrze jesli ma kamery 360 i martwy punkt w lusterku.
5,0
Ergonomia
wow
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
standardowo super
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
tyl max do 190cm, siedzenia rozkladane, ale tylko jak sa cofniete
5,0
Wyciszenie
nie trzaskaj drzwiami... bardzo cichy i delikatny na dlugie trasy... zero kompromisu
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jedyny minus to zmiana opon, akurat 20 cali na runflacie kosztuje swoje
5,0
Stosunek jakość/cena
BMW... BedzieszMniejWydawal, jak idiota przed toba jej nie dojechal... nowy, troche drogi, ale warto sie rozejrzec za dobra 5GT, z uwagi na ceny, jak wyszlo to bylo brzydkie, a jednak figura i linia x6 przyzyczaily ksztalt do oka, po lifcie w 2012r mozna dostac zajefajne auto za niewielkie pieniadze dzieki wlasnie brzydalowi z 2007r.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
tak, takie ze ich nawet nie widac... bagaznik na kluczyku oparty o sciane powinien miec blokade jak cofanie na czujnikach bylo ciagle... niestety klapa i tak jebnie w mur, jesli przez przypadek nacisniesz guzik tylnych wrot do jamy, ktrore pozwalaja na zaladunek duzego niedzwiedzia.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
to nie audi, czy brokatowy mesiek
On
- zużycie paliwa dla silnika 530d 258KM 190kW
[l/100km]