Zawieszenie
: Zawieszenie dla mnie za twarde i tyle w temacie.
3,0
Całokształt
Limuzyna z silnikiem disla, zastanawia mnie kto wydaje takie ogromne pieniądze na nowe auto by potem jeździć klekotem.
Wrażenia
3,0
Silnik
Silnik do busa, ciężarówki a nie do auta osobowego. Po prostu klekot i tyle w temacie. Zachwyty nad kulturą pracy, ludzie czym wy jezdziliscie wczesniej by się podniecać dislem.
3,0
Skrzynia biegów
Bardzo przeciętnie.
4,0
Układ jezdny
Zależy co komu pasuje.Ogólnie twardo nie wygodnie. Na oponach typu run flat fatalnie twardo. Czuć przejechany liść.
Komfort
3,0
Widoczność
Komfort dla mnie to jest przejechanie na raz np. 500 km bez zmęczenia tzn w ciszy i bez ciągłego wstrząsania flakami. W tym aucie tego nie ma.
3,0
Ergonomia
Brak uchwytów na napoje to chyba jakieś nieporozumienie.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
1,0
Wyciszenie
Słychać prace silnika i szum opon. Ogólnie zdecydowanie za głośno
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Kto kupuje takie auto to się liczy z większymi kosztami. Wiadomo że nie takie jak w matizie.
2,0
Stosunek jakość/cena
Kupując starego złoma nie ma co się spodziewać ale porównując do jeszcze starszego e39 to generacja e60 to wozy drabiniaste. Wiem bo to już 3 e60 i wystarczy bmw. Chyba że powróce do e38.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Auto kupione z przebiegiem 345 tys. Wyrzucone klapki z kolektora i zrobione zawieszenie z przodu.przejechałem na razie 8 tys. Po prostu jezdzi
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na razie brak.
On
- zużycie paliwa dla silnika 530 d 218KM 160kW
[l/100km]