Układ elektryczny
: przewody słąbej jakości w tylnej klapie, problemy z otwieraniem szyby w klapie,
5,0
Całokształt
Fajne autko, super osiągi, spalanie adekwatne do wielkości motoru, trasa 7 z małym przechodem, miasto ponad 10. Silnik pięknie brzmi, auto super przyspiesza, samochód dla osób lubiących czerpać radość z jazdy.
Wrażenia
5,0
Silnik
Fajnie brzmienie, elastyczny.
5,0
Skrzynia biegów
Manualna, chodzi cicho, auto świetnie przyspiesza nawet na 6 biegu od prędkości 100na godzinę.
5,0
Układ jezdny
Zawieszenie sztywne, świetnie trzyma się drogi, aczkolwiek czuć nierówności - max to 17 calowe koła.
Komfort
4,0
Widoczność
Widoczność dobra, aczkolwiek jest to duże auto, bardzo przydaje się parktronik z przodu i z tyłu
4,0
Ergonomia
Środek jak to w BMW, wszystko na swoim miejscu, i- drive trochę trudny w obsłudze, kwestia przyzwyczajenia.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Grzeje super, chłodzi jeszcze lepiej. Nie ma problemów z odparowaniem szyb.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Auto ma prawie 5 m długości, przestrzeń adekwatna do rozmiarów auta, bagażnik duży.
5,0
Wyciszenie
Ok.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Auto z 3 litrowym motorem musi swoje spalić, aczkolwiek w mieście spalanie ponad 10 litrów może denerwować.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 530 d 218KM 160kW
[l/100km]