Silnik
: Ja jednosta w manualu po chipie pali nie wiele więcej jak 2.0tdi grupy VAG
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny
: Wiazka tylnej klapy i modul diversity który również jest w klapie. Koszt około tysiąca złotych.
4,0
Całokształt
Komfortowe auto w trasy, nieźle wyciszone, części nie są przesadnie drogie.
Wrażenia
5,0
Silnik
Kultura pracy wspaniała, po delikatnym programie pali jeszcze mniej i w trasie 150-200 robi wrażenie nawet na nowych samochodach. Po pozbyciu się ekologi żadnych problemów
4,0
Skrzynia biegów
Moglaby byc ciut dłuższa i mieć mniejsze obroty przy większych prędkościach.
5,0
Układ jezdny
Tutaj bez najmniejszych zarzutów, bmw mówi samo za siebie.
4,0
Karoseria
Tylna klapa i tylne nadkola, reszta aluminium, od spodu samochod praktycznie jak nowy.
Komfort
4,0
Widoczność
Dość dobra, jak się niżej siedzi to słupki A wydają się być duże ale idzie się przyzwyczaić.
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z tyłu nie ma jakoś przesadnie dużo miejsca, np. w passacie jest go dużo więcej.
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Po pozbyciu się ekologi i klap w kolektorze jest bajka. Ceny czesci takie jak w VW.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zdarzy się wymienic koło pasowe, wiązkę tylnej klapy czy sam modul diversity. Zrobi się to raz i spokoj na lata.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 525 d 177KM 130kW
[l/100km]