Układ hamulcowy
: Sztos ! krowa została cała a rolnik w szoku za bmw tuman kurzu !
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
: Osprzęt sypie się jak starej kości !
2,0
Całokształt
3 Lata użytkowania 525d ! przez większość czasu były sporadyczne naprawy tarcz , klocki , filtry ! jednak 3 roku dbając o auto i wymieniając wszystko na czas auto zaczęło wręcz rujnować mój budżet ! nigdy nie kupujcie tego auta około 300 tys km ( przebieg miałem autentyk heh:p )j jak już to powyżej 300 a wiecie czemu ? wszystko jest ponaprawiane a przynajmniej większość ! Problemy z elektryką ( nawigacja ) i moduł w bagażniku tzn mulf bloototh - radio raz sobie gra raz nie gra , siatka prawego siedzenia sie pali i airbag off - emulator z allegro zdał egzamin :/ , dpf zawalony na maxa , trzeba było amputować , wtryski zaczęły lać na potęgę nie nadążałem ich regenerować , egr padł , trzeba było usunąć klapy wirowe bo była obawa że wpadną i rozwalą silnik , cały silnik ciekł jak ze świniaka trzeba było zmieniać wszystkie uszczelki , przekaźnik świec żarowych to jakaś zmora jarają się na potęgę i te z beru też ! świece wszystkie nowe ! na koniec pękł ślizg i przestawił rozrząd / zapłon wpadając tak aby nie rozerwać całości - miałem fuksa , że tłoki nie rozwaliły głowicy trzeba było kpl rozrząd z łańcuchami ślizgami ! Turbina zarzygała się olejem i zatankowała nim intercooler ten szedł zasysany w ssący i za autem krematorium przy wyższych obrotach na procesji mało mnei w gazetach nie opisali na Podlasiu ! Załamałem się ! potem kiedy temat skończył się z silnikiem nagle pod podwoziem stuk , puk , stuk puk , ! myślę se Teściowa jakieś modły odprawia nademną chyba ! no nic remont zawieszenia firma sidem(sprawdzony temat u nas w branży moto) wszystkie wahacze przód tył plus tuleje tylnej belki którą zdemontować to istna makabra ! potem tarcze klocki ! myślę sobie noo może już koniec ! w portfelu suchoty ! mija miesiąc ! banan na gębie mamy październik temp spada ! i nagle coś zaczęła redukować szarpać ! kur.. skrzynia ASB mówię może trzeba ją pouczyć / reset i jazda jak dziadek po kwiaty na cmentarz ! nic tego ! zmieniamy olej i filtr w skrzyni motul ATF VI 10 l układ ale my płukankę zrobiliśmy weszło około 7L ! dalej nic dalej szarpie ! :/ co się okazuje - Kazik Mechanik - padł panu konwerter ! i wtedy uświadomiłem sobie , że z gówna diamentu nie zrobię ! Wystawiłem sprzedałem ! Dynamika całkiem całkiem , trochę sporo pali w mrozy ! nie polecam tych samochodów bo koszta wręcz zrujnują budżet !
Wrażenia
3,0
Silnik
słupek ok ale osprzęt porażka !
3,0
Skrzynia biegów
ASB 6hp26 ni by silna ale konwerter słaby :/ szarpie lubi siadać mechatronic !
5,0
Układ jezdny
lux się prowadzi
5,0
Karoseria
Somsiad cały miesiąc zastanawiał się skąd miałem kasę :p
Komfort
5,0
Widoczność
Lux
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
tak sobie !
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo wygodnie i dużo miejsca !
5,0
Wyciszenie
bardzo dobre !
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Masakra ! W jednym miechu miałem pół silnika do roboty i kupić węgiel na opał ! paznokcie poobgryzane !
2,0
Stosunek jakość/cena
absolutnie są auta klasowo markowo słabsze ale fajniejsze jak to i mniej awaryjne !
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Drobne ? Drobne to mi teściowa zostawia na chleb !
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Z teściami też non stop rozterki ale z tu usterki non stop !
On
- zużycie paliwa dla silnika 525 d 177KM 130kW
[l/100km]