E 60/60 to pasmo niezliczonych i nieoczekiwanych awarii, usterek i wydatków które mogą zrujnować twój budżet. Jestem miłośnikiem marki BMW i zapewniam że era dobrych beemek skończyła się na e46 i e39. To co jest ich następcą to generacja przekombinowanej elektroniki multipleksowej psującej się bez opamiętania w najmniej oczekiwanym momencie.
To był najszczęśliwszy dzień - dzień zakupu, piękne czarne E61 525d prowadziło się niesamowicie. Radość prysła po tygodniu. Kolejne tygodnie to wizyty u elektromechaników i walka z usterkami: system diversity, samoczynne rozładowywanie się akumulatora po 4 dniowym postoju w garażu, system NIVO - zawieszenie pneumatyczne, cięgle komunikaty o awarii jakiegoś systemu, a to za niskie ciśnienie w kołach, a kołach a to problem patronimikami, które lecą na potęgę, to z kolei i-drive nie sposób wszystkiego wymienić bo musiałbym napisać eleborat.
I spalanie w mieście od 12 w górę.
Krótko E60 to auto klasy biznes, a co się z tym wiąże wydatki też biznes. Pamiętaj o tym.
Dzień w którym sprzedałem swoją e61 to jak szóstka w totolotka i spokój psychiczny.
Rozumiem, że czytając te opinie przymierzasz się do kupna e60/e61 ja też czytałem i mimo wielu negatywnych opinii zignorowałem je.
Pozdrawiam.
Wrażenia
3,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
Nie zdążyła się popsuć
5,0
Układ jezdny
Wzorowy
Komfort
4,0
Widoczność
Wzorowy
4,0
Ergonomia
Bez uwag
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Pasmo niezliczonych wydatków.
2,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 525 d 177KM 130kW
[l/100km]