Silnik
: Obrócona panewka przy 250 000 km oryginalnego przebiegu
2,0
Całokształt
BMW ma oryginalny przebieg 250 tys (serwisowany na czas, potwierdzone książką serwisową). Byłem bardzo zadowolony z tego samochodu - fajny komfort, fajny wygląd i mówiłem jak to ten samochód sie nie psuje, a do tego mało pali. Aż przy 250 tys obróciło panewkę - także to jakiś smutny żart jest (olej był ful, 600 km po wymienie w ASO). Wcześniej jeździłem Hondami ale tutaj skusiłem się komfortem i wyglądem bo samochód bardzo mi się podobał wizualnie. Ale to jakiś smutny żart, że przy 250 tys muszę wymienić silnik, to wynik wg mnie godny pożałowania. Posprawdzałem nieco i okazuje się, że to nie jest odosobniony przypadek - w X3 z forum przy 18 tys km zepsuła się turbina, części wpadły do środka i skończyło się wymianą. Zdecydowanie odradzam tą markę, chyba, że ktoś kupuje nowe i ma dobry assistance, a pod koniec gwarancji planuje sprzedać zanim samochód się rozleci.
Wrażenia
1,0
Silnik
Panewka obróciła się przy 250 000 km! Co z tego, że ekonomiczny, jak doliczając koszty naprawy, wyszło na to, że taniej było jeździć jakąkolwiek benzyną. Ten samochód bardzo mnie zawiódł, nie mogę go polecić.
5,0
Skrzynia biegów
Wszystko OK, dwumasa zaczęła hałasować dopiero przy 220 000 km, więc wydaje mi się, że to dobry wynik.
5,0
Układ jezdny
Bardzo komfortowy samochód, pod tym kątem jestem bardzo zadowolony.
5,0
Karoseria
Piękny wygląd jak dla mnie oraz dobre zabezpiecznie antykorozyjne.
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
U mnie zacina się czasem nawiew.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
1,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
dużo bardziej awaryjny niż inne samochody jakie miałem
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Obrócona panewka przy 250 000 km w dieslu!
On
- zużycie paliwa dla silnika 520d 163KM 120kW
[l/100km]