Kultura serwisow jest rozna ja sie spazylem na czerniakowskiej (opiekun nie byl zainteresowany pomoca a tylko sprzedazaa mi samochodu) na problemy moje z ich serwisem tylko glupkowato sie usmiechal
Zadowolony bylem z inchcape co tamtym paprakom sie nie udalo tym udalo sie od reki wiec ich polecam a w szczegulnosci pana Pawla doradce serwisowego
Wrażenia
5,0
Silnik
520d 163KM Nie widzialem takiego w spisie E61 z 2007roku na forum wiec to wpisuje .
Nic sie nie dzieje i jest ok
3,0
Skrzynia biegów
1 - prawie sie nie używa
2 - tylko do lekkieko rozbujania
Pozostale to czysta przyjemnosc auto zdecydowanie do scigania a mity jaki to jest szybkie auto to pisza 20 latkowie ci im sie wydaje .
3,0
Układ jezdny
Na polskie drogi duze balony zamiast ladnych felg powyzej 17 cali samochodem kolysze na koleinach i nieruwnosci staja sie prawie klodami dla tego auta
Komfort
2,0
Widoczność
do tylu w E61 jest do bani praktycznie nic nie widac bo tylkiem ma sie wrazenie ze sie siedzi na podlodze a lusterko to moze mojej zonie by sie przydalo do torebki a nie na wsteczne wiec kipsko .
Przednia szyba moze byc i boczne mam 191 cm wzrostu i nie mialem wrazenia ze widze sufit samochodu
3,0
Ergonomia
Koszt portfelowe :
- Paliwo ok
- Czesci ok jak u fiata tyle ze x 3 ;)
- serwisy tragiczne mialem wrazenie ze im klient przeszkadza i po co on wymaga szybki przegladzik i nie marudzic o tym ze cos sie psuje .
A przeciez sie psulo od worka
Dla tych co to uwazaja ze jak sie kupuje drogie auto to sie nie pyta o spalanie paliwa - jestescie zwyklymi glupkami ktorzy maja po raz pierwszy troche drozsze auto . 2 litry silnik nie moze palic wiecej jak 9Ld bo by to oznaczalo stara konstrukcje silnika w aucie za 250 tysiecy wiec powtarzajcie takie glupoty innym
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Dla kierowcy i pasazera ok
Dla tylkoch siedzeń już nie . wentylacja jest za slaba a jak sie ustawi na silny nawiew to mozna albo sie przeziebic albo zgrzac brk 3 stref - poraszka
1,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Standardowe fotele to mozna wystawic od razu przy smietniku nic nie oferuja .
Comfort bardzo wygodne ale za 9k wiecej ni ale jak ma sie BMW to mozna i fotele posiadac
Co do tylu samochodu to
Tylkoe siedzenie to kompletna klapa takiej tandety utkana i obita skura w innych autach nie widzialem .
Wygladaja tak jak by lawke z parku obic gapka i skura nic nie oferuja a na 100 % wygody .
3,0
Wyciszenie
Na polskich drogach i przy naszej jakiści asfaltu to kiepsko jak sie dostanie troszke lepszej droki to ideal ale auto mam w polsce a nie GD czy Niemczech wiec ocena kipska bo halas dochodzi
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jak sam i trasa to od 6,8 do 7,2 100/160km/h
jak z rodzina i trasa od 7,4 do 8,5 80/130km/h
jak na impreze -wawa-zakopane ze znajomymi w 4 osoby od 8,5 do 11 0/225km/h a tarcze sa gorace i zmieniaja kolor na czerwony mistrz pod swiatlami ;)
3,0
Stosunek jakość/cena
Szkoda sie rozpisywac
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Elektryka
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
- elektryka
- czujniki
- domykanie drzwi
- elektrozamki
- akumulator (padl po 2 latach)
- wycieraczki(silniczek)
- system domykania drzwi
- problemy z fabryczną zmieniarka 2x wymieniona
- problemy z BT non stop telefony mi fylogowywal zestaw fabryczny 6 musialem przetestowac by dobrac do samochodu
- alarm
- szyberdach zacinal sie naprawiono po 5 wizycie w serwisie
- parujace reflektory
- czujniki polożenia czegos tam od zawieszenia auto bylo twarde jak bym ni mial reserow
- system poziomowania
- kilkukrotne bledy komputera auto na gwarancji wiec mi usunieto
- uszkodzony drazek tani drazek kierownicy 5x drozsza naprawa
itd silnik ok
On
- zużycie paliwa dla silnika 520 d 177KM 130kW
[l/100km]