Szukaj

Ocena kierowcy - BMW Seria 5 E60 Touring

BMWE61, 14 lat temu
Silnik 520 d 177KM 130kW
Rok produkcji 2007
Przebieg: 76 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
BMW Seria 5 E60 Touring 520 d 177KM 130kW 2005-2010 - Oceń swoje auto
2,69
38% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Układ elektryczny : Nie stety nie było co mnie zaskoczyło nie pozytywnie 12 razy w serwisie to jest to co mi zafundował układ elektryczny : Wymiana akumulatora wymiana elektrozamka wymiana przewodów do elektrozamka klapy bagażnika wymiana lamp przednich itd Oczywiście na jedną wymianę przypadało kilka wizyt w serwisie w PL i brak reakcji serwisu nie polecam Serwisu na Czerniakowskiej . Po przybyciu do Niemiec wszystkie usterki usuniete w 2 dni
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny : akumulatory elektryczne zamki samodomykające
Zawieszenie : Sztywne zawieszenie popsuty czujnik . Po wymianie było ok
Karoseria : Miekki lakier szybko wyskakują rysy i odpryski
2,0
Całokształt
Nie stety nie było co mnie zaskoczyło nie pozytywnie 12 razy w serwisie to jest to co mi zafundował układ elektryczny : Wymiana akumulatora wymiana elektrozamka wymiana przewodów do elektrozamka klapy bagażnika wymiana lamp przednich itd Oczywiście na jedną wymianę przypadało kilka wizyt w serwisie w PL i brak reakcji serwisu nie polecam Serwisu na Czerniakowskiej . Po przybyciu do Niemiec wszystkie usterki usuniete w 2 dni
Wrażenia
4,0
Silnik
Nie jest to V6 V8 czy V12 Spalanie do 9,5 w 4 osoby wawa zakopane Spalanie przy normalnej jeździe miejskiej w korku do 8.2 Spalanie po za miastem trasa do 7 litrow Tankuje tylko na Shellu omijam orlen bo silnik jak traktor chodzi po tym paliwie . KLEKOT
3,0
Skrzynia biegów
1 tylko do toczenia i manewrów 2 nie wiem po co ;) 3 super bieg 4 super bieg 5 nie wiem po co 6 super bieg Nie miałem ze skrzynią kłopotu może być gożej w Meśku
2,0
Układ jezdny
Sztywne zawieszenie lekki dołek i podskakuje sie w fotelu . Podziwiam osoby z felgami większymi niż 16 i dużymi gumami . Ja po 3 tygodniach z 18 na 16 zamieniłem i dopiero była jazda komfortowa opony 225/16/55 Miszelka lub Pirellki Miałem to nieszczęście że mam dach panoramę czesto siezapychają kanaliki odpływowe i kapie woda jak sie ich nie przedmucha w serwisie ale po 3 latach samochodzik przez tą szybę panoramiczną skrzypi przy wolnym podjeżdzaniu na śpiącego policjanta po 3 latach to raczej kiepsko .
Komfort
3,0
Widoczność
Jak osoba jest wysoka i ma opuszczone fotele na max to narożników auta nic nie widać ustawienie kierownicy też sprawia iż nie widać wszystkich elementów przy zegarach co mnie mocno denerwuje . Kierownica standardowa nie sportowa przy niej jest jeszcze gożej . Martwa strefa jest ale da się przeżyć trzeba się przyzwyczaić
2,0
Ergonomia
Jakość nie idzie za ceną .
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja ok choć głośno pracuje przed wyrównaniem temp. po wyrównaniem jest ok choć przy zimie ostatniej i -20 C przejechałem 50 km by temeratura w samochodzie była 18 C
1,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Za siedzeniem kierowcy (ja mam 188 cm wzrostu) bardzo mało miejsca jeśli ktoś chce wstawić dziecku fotelik to dziecko kolanami bedzie dotykalo siedzenia kierowcy lub kopalo w siedzenie co bardzo rozprasza . Standardowe fotele to poraszka wymienialem na comfortowe za masakralna doplatą należą się im bardzo duże baty za to że na standardowych komfort jest gorszy niż w marce Fiat
4,0
Wyciszenie
Mesiek jest bardziej cichy
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Miałem 4 samochody z silnikiem 2 litrowym tu spalanie było największe
2,0
Stosunek jakość/cena
Ładnie wygląda a ja jako maniak BMW mocno sie zraziłem do tej marki
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Poszycie fotela się rozłaziło była reklamowana . Spalił sie silniczek od podnoszenia fotela pasażera (plastik fantastik) Skrzywił sie fotel (wymiana ramy fotela) Skóra była rewaelacyjna nic się nie przecierała i jest ok
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Elektryka wszystko co elektryczne sie sypało . Dziecko zepsuło podnośnik tylko po tym jak włożyło miśka podczas zamykania szyby w samochodzie . Tandeta z chin

On - zużycie paliwa dla silnika 520 d 177KM 130kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,1
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,1
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla BMW Seria 5 E60 Touring 520 d 177KM 130kW
Średni koszt przejechania 100 km
39,00 zł
8,0
l/100km
Zobacz dzienniki
BMW Seria 5 E60 Touring