Szukaj

Ocena kierowcy - BMW Seria 5 E60 Sedan

Adam Stawski, 15 lat temu
Silnik 530 d 235KM 173kW
Rok produkcji 2007
Przebieg: 88 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
BMW Seria 5 E60 Sedan 530 d 235KM 173kW 2007-2010 - Oceń swoje auto
3,31
24% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Pozytywnie-nic bo mam do czego porownac.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik : Nie do konca sprawdzona konstrukcja
Układ elektryczny : Za te pieniadze-porazka.Citroen jest tuz tuz.
Zawieszenie : Delikatna rzecz
3,0
Całokształt
Jezdzilem kilka dobrych lat temu E39 525i.Mysle ze tamte czasy prawdziwych,dopracowanych konstrukcji BMW juz nie wroca.Dzis kupujemy ladnie zapakowany przecietny i nie do konca dopracowany samochod.Wrocilem do tej marki poniekad przez przypadek/gdyby nie pijany kierowca ciezarowki-wypadek- do dzis jezdzilbym lexem/Jednak musze przyznac ze BMW obnizylo loty jesli chodzi o trwalosc i niezawodnosc .
Wrażenia
3,0
Silnik
Jednak czuje sie ze pod maska pracuje diesel.Zaluje ze nie kupilem 530i.Moglbym bezposrednio skonfrontowac z lexusem gs.Moment obrotowy duzo wyzszy niz w 3-litrowej benzynie ale przy wyzszych obrotach generuje dokuczliwe drgania i halas.Jednak nie da mu sie zarzucic slabej dynamiki.Niezle ale bez rewelacji.Po pierwszych jazdach testowych nie dostrzeglem w/w minusow.Z biegiem czasu i przejechanych kilometrow zaczyna mnie zniechecac do szybszej jazdy.Do 150 km/h jest super.
4,0
Skrzynia biegów
automat poprawny.tiptronik-nie uzywam bo w przypadku konfiguracji z dieslem to moim zdaniem nieporozumienie.
4,0
Układ jezdny
To glowny atut bmw.Prowadzi sie naprawde dobrze.Szkoda ze wahacze i cala reszta nie sa odporne na nasze drogi.Koszty naprawy w aso-kosmos.Kto robil zawieszenia ten wie o czym mowie.
Komfort
4,0
Widoczność
W tej klasie,przy tego rodzaju nadwoziach bez elekryki i elektroniki byloby marnie.Ale w koncu mamy 21 wiek
3,0
Ergonomia
Po przesiadce z lexa bylem troche zaszokowany stopniem skomplikowania ustawien najprostszych funkcji na ekranie dotykowym.Mozna sie do tego przyzwyczaic ale podczas jazdy nie polecam zabawy tym gadgetem.Ogolnie rzecz biorac reszta sprawia dobre wrazenie oprocz skory.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Dobrze ale troche za glosno pracuja wentylatory przy nastawieniu na max.Reszta bez zastrzezen.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mam trzyosobowa rodzine-jest miejsca pod dostatkiem.
3,0
Wyciszenie
Jezdzilem duuuuuuuzo cichszym.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie-przyzwoicie.Utrzymanie w nienagannym stanie za drogo.
2,0
Stosunek jakość/cena
Tu chyba nie ma watpliwosci ze istnieja duzo lepsze alternatywy.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Denerwujace zawieszanie sie systemu/dwa razy ale teraz nie jestem pewien dnia i godziny kiedy sie to powtorzy/Skrzypiace uszczelki w drzwiach-standart.Rozladowal mi sie nowy akumulator.Do dzis nikt nie wie dlaczego.po naladowaniu dziala do dzis.Zacial sie zamek bagaznika/raz/Niedomykajaca sie szyba w tylnych drzwiach.Dochodzace stuki z zawieszenia/chyba z przodu/a bylo 3 tygodnie temu wymienione-nasz service.Znaczne ubytki plynu w chlodnicy-nigdzie nie cieknie-aso nie wie o co chodzi.jezdze juz tak 4 miesiace-dziwne.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak wspomnialem wczesniej -zawieszenie przod.Wymiana przeplywomierza.Pompa paliwa-podawala ale za slabo-wymiana.Wymiana turbiny/poprzedni wlasciciel/Reset oprogramowania/dwa razy-dwa dni bez auta/.Prawdopodobnie wymiana uszczelki pod glowica-ubytki plynu-podejrzenia aso.Zwichrowane tarcze hamulcowe-przod.Auto ma niecale 3 lata.

On - zużycie paliwa dla silnika 530 d 235KM 173kW [l/100km]

Średnie zużycie
0,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla BMW Seria 5 E60 Sedan 530 d 235KM 173kW
Średni koszt przejechania 100 km
50,00 zł
8,2
l/100km
Zobacz dzienniki
BMW Seria 5 E60 Sedan