Zaskakuje bardzo cicha praca jak na silnik diesla. Osiągi bardzo dobre. Bez elektroniki ciężko było by jeździć tym autem. Kiedy wyłączymy DSC kręci kołami z pod każdych świateł.
4,0
Skrzynia biegów
Automat 5 biegów. Mogłoby być lepiej podczas redukcji na niższy bieg.
5,0
Układ jezdny
Prowadzenie auta super. To auto stworzone dla kierowcy a nie pasażera.
Komfort
4,0
Widoczność
Mogło by być trochę lepiej. Warto zainwestować w czujniki parkowania zarówno na tył jak i na przód.
5,0
Ergonomia
I-Drive nie przeraża. Po 30 minutach umiesz wszystko, a jak masz jeszcze sterowanie głosem to zero problemu.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Posadam wersję z ogrzewanymi i wentylowanymi fotelami konfortowymi i muszę przyznać, że ją to jedne z lepszych foteli w których siedziałem.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
To chyba największe rozczarowanie, szczególnie z przodu.
5,0
Wyciszenie
Jak na diesla SUPER.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tu zawsze mogłoby być lepiej. W mieście 12 litrów ropy to standard, w trasie około 7,8 l.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 530 d 231KM 170kW
[l/100km]