ja zapłaciłem za auto 75 000 były też po 55 000 chyba dlatego nie mam nic do roboty tylko jeździć a jeżeli ktoś chce auto serwisować w bmw to powie że drogo dla mnie to za stary samochód żeby ich dorabiać. Dla przykładu wymiana oleju i filtra wraz z materiałami 1500 a w normalnym warsztacie 450-500
Wrażenia
5,0
Silnik
zawsze odchodzi
5,0
Skrzynia biegów
Automat bardzo dobrze zmienia biegi mercedes z tamtych lat to przy tym .....
5,0
Układ jezdny
zwalniasz na zakręcie bo wydaje ci się że nie dasz rady a z każdym przejechanym kilometrem podnosisz sobie poprzeczkę
Komfort
4,0
Widoczność
Bardzo dobra w czasie jazdy a przy parkowaniu to jednak duży samochód
5,0
Ergonomia
pełen luz
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
benzyna szybciej grzała
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
przy 1,80 i 100kg wagi OK
4,0
Wyciszenie
mam wrażenie że tu mercedes w 211 delikatnie wygrywa
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
miasto 10,5-13,5
trasa 100 6,8
140 7,6
160 8,4
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
napiszę za pół roku auto mam 2 misiące
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
na wszelki wypadek usunąłem klapki z kolektora bo cztery delikatnie ciekły a potrafią się podobno urwać. Po zabiegu [żadnych problemów] w bmw zalecają wymianę tego kolektora co 150 tys cena 2500 tys
On
- zużycie paliwa dla silnika 3.0 535d 272KM 200kW
[l/100km]