Szukaj

Ocena kierowcy - BMW Seria 5 E60 Sedan

Toxic, 10 miesięcy temu
Silnik 3.0 530d 218KM 160kW
Rok produkcji 2004
Przebieg: 415 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
BMW Seria 5 E60 Sedan 3.0 530d 218KM 160kW 2003-2005 - Oceń swoje auto
4,79
11% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Spalanie do pojemności i mocy jest idealne a także brak jakichkolwiek usterek w silniku.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny : Uciążliwe jest czasem jakieś drobne błędy elektroniczne takie jak uszkodzenia maty siedzenia czy jednostka CCC.
5,0
Całokształt
BMW poruszam się głównie trasy samochód idealny w tej kategorii duży przestronny i wygodny a zarazem dzięki skrzyni manualnej podłączanej z sześciocylindrowym silnikiem 3litrowym zasilanym Diesel o mocy 218ps to coś cudownego. Moc pozwala na wyprzedzanie i jazdę bezpieczna a zarazem ekonomiczną. Spalanie jak na taką moc i 6cylindrow jest akceptowalna a wręcz zaskoczyło mnie że jest aż tak niskie. Wygląd a także wyposażenie jak na swoje lata nie odbiega od nowych aut a także cieszy oko nowoczesnym jak na swoje lata wyglądem. Sportowa bryła auta dodaje tylko charakteru tej limuzynie.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik ma idealną moc do wagi auta a także jest ekonomiczny i że tak powiem idioto odporny. Jeśli dobrze sprawdzony a także odpowiednio dbany więc wszystkie rzeczy wymieniane na czas to silnik spokojnie służy bez wad. 6 cylindrów daje cudowne wrażenia i dźwięk a także spalanie nie jest wysokie jak na taką pojemność.
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
4,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Auto jest w miarę możliwości nie drogim autem jeśli chodzi o taki wysoki standard i to że to klasa premium koszty są do zaakceptowania o ile części będziemy kupować porządne i z dobrych firm a nie chińskie zamienniki które będą generować nam wtedy dodatkowe koszta przez koszty wymian a także częste zakupy tych części.
5,0
Stosunek jakość/cena
Auto pomimo wieku jest mega wytrzymałe oraz wyglądem nie odstaje od nowoczesnych aut dzięki czemu jakość i wygląd do ceny jest oceniony przez mnie wysoko. Auto jeśli jest nie zajechany przez typowego sebe tylko szanowane i eksploatowane we właściwy sposób spokojnie jeździ bez większych awarii dzięki czemu jakość tego auta jest wysoka.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Z częstych drobiazgowych usterek to często padają jednostki CCC a także termostaty czy maty siedzenia co nie jest kosztownymi naprawami ponieważ można sobie z nimi łatwo i samemu poradzić przy jakichkolwiek umiejętnościach manualnych dzięki czemu usterki są nie kosztowne i nie uprzykrzają życia. Więc uważam że to są drobiazgi.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Do tej pory jednym poważniejszym kosztem było sprzęgło i dwumasa która miała jak luzy u poprzedniego właściciela więc bylo mi to wiadome a tak to brak jakichkolwiek większych kosztownych napraw a także czasochłonnych. Samochód po pokonaniu 415tysiecy km jest mega wytrzymały i nie zajechany dzięki czemu posłuży drugie 400tysiecy km.

On - zużycie paliwa dla silnika 3.0 530d 218KM 160kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
13,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla BMW Seria 5 E60 Sedan 3.0 530d 218KM 160kW
Średni koszt przejechania 100 km
33,00 zł
8,7
l/100km
Zobacz dzienniki
BMW Seria 5 E60 Sedan