Szukaj

Ocena kierowcy - BMW Seria 5 E60 Sedan

krzysztof, 3 lata temu
Silnik 3.0 530d 218KM 160kW
Rok produkcji 2003
Przebieg: 340 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
BMW Seria 5 E60 Sedan 3.0 530d 218KM 160kW 2003-2005 - Oceń swoje auto
3,43
21% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Przeniesienie napędu : skrzynia tragedia
3,0
Całokształt
samochód bardzo dobrze wyposażony, bajeczny w trasy i na autostrady, kolor czarny metalik robi wrażenie, każdy się ogląda. Wygłuszenie w środku na rewelacyjnym poziomie. Cicho nawet przy większych prędkościach. i Spalanie na poziomie 8/9 litrów na 100 km. zaczipowany na 263 KM, jest czy jechać i czuć moc. ale ta skrzynia biegów psuje całe wrażenie tego auta, oraz multum elektroniki która bardzo często umiera. Największym problemem w tym samochodzie jest poprzedni właściciel. Niestety tak jest w moim przypadku. Mam je 1.5 roku i mam go już serdecznie dość, wsadzone ponad 40000 zł w naprawy, przejechane może z 20000 km w tym czasie. chyba wszystko w temacie
Wrażenia
5,0
Silnik
fabryczne 218 koni daje radę, jednak przy 263 wgniata w siedzenie. kultura pracy silnika nie jest może na najwyższym poziomie, ale wg mnie to super silnik który nie sprawił mi problemów ani raz.
1,0
Skrzynia biegów
Tu zaczęły się schody, wsadziłem w skrzynię 20000 zł, i dalej jest z nią coś nie tak. regeneracja skrzyni, mechatroniki i konwertera nie dała nic. obroty dalej potrafiły spadać podczas przyspieszania. Wymiany konwerterów nie dawały absolutnie nic. Nowy program Xhp3 pomógł tylko na chwilę.
5,0
Układ jezdny
nie prowadziłem w życiu lepszego samochodu. prowadzenie na fenomenalnym poziomie. bałem się najbardziej zimy, bo wiadomo napęd na tył, ale jazda sprawiała niesamowitą frajdę, masa jest rozłożona więc jazda w zimie nie stanowi problemu.
3,0
Karoseria
lakier wg mnie jest bardzo delikatny i podatny na uszkodzenia, co chwilę jakieś odpryski czy nowe ryski wyskakują
Komfort
5,0
Widoczność
e60 jest bardzo dużym autem, ale widoczność jest na bardzo dobrym poziomie.
5,0
Ergonomia
wszystko ukryte w pokrętle Idrive, wszystko pod ręką, sterowanie intuicyjne
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
mam uszkodzoną jakąś pompkę od nawiewu, więc w zimie jest problem z ogrzewaniem kabiny, natomiast klima działa bardzo sprawnie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
mam 195 cm, siedzę bardzo wygodnie, i za mną bez najmniejszego problemu wejdzie dorosła osoba.
5,0
Wyciszenie
wg mnie jeden z największych plusów tego samochodu. Wyciszenie jest na fenomenalnym poziomie.
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
wg mnie jak na tak stare auto trzeba mieć dobrze wypchany portfel pieniędzmi żeby ten samochód utrzymać. najmniejsze jakiekolwiek czujniki, moduły to ogromny koszt. wszystko trzeba adaptować i instalować w samochodzie
2,0
Stosunek jakość/cena
wg mnie teraz na ten wiek auta, ceny usług i części są nie do zaakceptowania.
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
ciągle padają drobiazgi , ciągle jakieś czujniki. masakra
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
tu mogę rozpocząć litanie, od tragicznie kosztownej skrzyni biegów, wtryskiwacze których jest 8 sztuk, turbinę i inne pierdoły wg mnie auto nie warte zainteresowania.

On - zużycie paliwa dla silnika 3.0 530d 218KM 160kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
13,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
BMW Seria 5 E60 Sedan