Szukaj

Ocena kierowcy - BMW Seria 5 E60 Sedan

Dawid, 6 lat temu
Silnik 2.5 525d 177KM 130kW
Rok produkcji 2004
Przebieg: 283 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
BMW Seria 5 E60 Sedan 2.5 525d 177KM 130kW 2003-2007 - Oceń swoje auto
3,71
14% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Wykończenie wnetrza
4,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
Jeździłem wcześniej E46/E39/E60/X5 E53/E38 z silnikami benzynowymi 1.9/2.0/2.8/3.0/4.4 oraz 3 litrowymi dieslami. O silniku 2.5D mało słyszałem i nie miałem z nim kompletnie do czynienia. Przed zakupem drapalem się po głowie czy nie za szybko urośnie apetyt na moc, i czy jest sens kupować zaledwie 177 koni. Wiedziałem ze 400nm momentu mnie zadowoli lecz nie spodziewałem się ze będę tak miło zaskoczony. Płynnie przyspiesza, bez problemu osiąga prędkości rzędu 220km/h, podczas wyprzedzania nie trzeba myśleć o możliwym braku mocy zjeżdżając na lewy pas. Miało być 530D ale trafiło się 525. Krótko mówiąc nie żałuje.
3,0
Skrzynia biegów
Użytkuje 525D 177km i co do skrzyni mogę mieć małe zarzuty. Przy dojeździe do światel zdarzyło się gwałtownie hamować, przy dohamowaniu przed zatrzymaniem się czuć jak zrzuca biegi przy czym występuje lekkie szarpnięcie, zmiany biegów przy ostrzejszej jeździe tez są wyczuwalne.
5,0
Układ jezdny
Dzięki systemowi Dynamic Drive auto prowadzi się naprawdę pewnie, podczas pokonywania naprawdę ciasnych zakrętów nie czuć przechyłu samochodu, przy czym równocześnie układ jest precyzyjny i można wyczuć każdy centymetr nawierzchni po której się poruszamy.
5,0
Karoseria
Linie nadwozia które idealnie odpowiadają osobom których nie stać na auto z 2013 roku aczkowiek szukają modelu który będzie wyglada nie co ponadczasowo. Auto dobrze utrzymane blacharsko, oraz lakierniczo nadal prezentuje się zjawiskowo pomimo 13 lat
Komfort
3,0
Widoczność
Przy ciemnych tylnych szybach, po przyjęciu wygodnej pozycji za kierownica ledwo zauważam to co się dzieje za samochodem, aczkolwiek rzadko oglądam się za siebie, ponieważ wole korzystać z lusterek. Tak czy inaczej można to postrzegac jako mały minus
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Mrozi i grzeje tak jak trzeba, i kiedy trzeba. Nie mam nic do zarzucenia.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Tutaj nie widzę żadnych wad oprócz mocowania zagłówka którego nie do ustawić się tak abym wygodnie oparł na nim głowę, albo niewygodnie w plecy, lecz zagłówek działa, albo to drugie rozwiązanie, pozycja wygodna lecz głowa oderwana od zagłówka. Jesli chodzi o sama ilość miejsca jestem bardzo zadowolony, siedzi się pewnie i wygodnie przy wzroście 180cm. Pasażerowie maja do użytku duża ilość miejsca, która zapewnia odpowiedni komfort.
5,0
Wyciszenie
Jadąc autostrada Niemcy-Polska, na ograniczeniu do 130 poruszałem się z prędkością 170km/h, gdyż nie słyszalne są wysokie prędkości oraz opór powietrza stawiany na elementy nadwozia. Mam porównanie do E39 która zrobiłem 60tys. km.
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

On - zużycie paliwa dla silnika 2.5 525d 177KM 130kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,3
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla BMW Seria 5 E60 Sedan 2.5 525d 177KM 130kW
Średni koszt przejechania 100 km
131,00 zł
9,0
l/100km
Zobacz dzienniki
BMW Seria 5 E60 Sedan