Inne
: Prowadzenie. Super trzyma się na drodze. Rewelacyjnie się prowadzi.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
: KOLEKTORY
Inne
: Szarpie skrzynia, podobno tak mają, wymiana konwertera za 2500 zł załatwia sprawę.
2,0
Całokształt
BRAK SŁÓW! Zapłaciłem za niego 150 000 zł, przejechałem 140 000 km i mam dosyć tej marki...
Wrażenia
2,0
Silnik
Kultura pracy zero! Pracuje głośno i nierówno.
1,0
Skrzynia biegów
Po 150 000 km skrzynia zaczęła szarpać. Przy hamowaniu i dojechaniu do skrzyżowania przy zrzucaniu z 2 na 1 jest szarpnięcie.
5,0
Układ jezdny
Rewelacyjnie się prowadzi. Tylko tym przytrzymywał mnie przy jeździe.
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja słabo działa, dopiero po naciśnięciu przycisku MAX w lato jest zimno.
2,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Słabo to wygląda. Mało miejsca przy wzroście około 185 cm brakuje trochę ustawień fotela, trzeba zniżać do samego dołu i odsuwać max do tyłu.
3,0
Wyciszenie
Może być jest w miarę cicho. Nie ma większych hałasów z otoczenia.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Diesel a pali tylko co benzyna. Średnie spalanie to około 12 l / 100 km. Słabo...
1,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Ciągle coś się działo. Całe szczęście, że pozbyłem się tego samochodu. Myślałem, że BMW znaczy niezawodność. Strasznie się zawiodłem. Przez rok używania naprawy kosztowały mnie około 8000 zł nie licząc serwisu i wymiany rzeczy eksploatacyjnych. Jadąc zagranice brałem zawsze inne auto. Najczęściej produkcji japońskiej.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pęknięte oba kolektory, przy 160 000 km, wydechowy, przy 180 000 ssący. Koszt tych kolektorów to 1400 i 1600 zł plus jakieś uszczeleczki łącznie około 4000 zł. Turbina na wykończeniu po 160 000 km.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 525d 177KM 130kW
[l/100km]