Inne
: niska cena oryginalnych częsci na rynku (nie aso). b. dobry diesel, Mam nadzieje ze moja opinia pomoze potencjalnym nabywcom
4,0
Całokształt
Auto kupiłem z przegiegiem 40 tys. km, użytkowałem 2 lata
Wrażenia
5,0
Silnik
b.dobrze wyciszony diesel, równomiernie oddawał moc, bez efektu "gumy:), dynamiczny, b.dobrze sprawował sie w trasie jak i w mieście
4,0
Skrzynia biegów
auto 5 letnie, więc wyczuwałem lekkie szarpnięcia przy zmianie biegów 2na3, na pozostałych nie. ale było to bardzo delikatne i nie zajmowałem się tym tematem. poza tym pewnie się czepiam Mam porównanie z nowym volvo s60 z automatem, który szarpie przy przebiegu 13.000km przy każdej zmianie:) Także skrzynia BMW o niebo lepsza.
5,0
Układ jezdny
opony run flat, więc super komfortu nie oczekiwałem, prowadzenie dobre, w zakrętach trzeba było nauczyć się używania automatu w trybie sportowym oraz brać pod uwagę, iż jest to ciężki samochód ze sporym rozstawem osi. jak na swoje warunki prowadził się fenomenalnie.
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
wszystko intuicyjne, Idrive starej generacji też nie przerażał skomplikowaniem.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
ogrzewanie później łapało niż w benzynie, ale to cecha diesla. z tyłu osobny nawiew dla pasażerów, żona narzekała że mimo regulacji "ciepło-zimno" nie czuła różnicy. Ale może to kwestia żony bardziej niż auta;) klimatyzacja ok.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
duży rozstaw osi, sporo miejsca na nogi pasażerów z tyłu, szeroko, nie przeszkadzamy sobie łokciami ze współpasażerami:)
5,0
Wyciszenie
najlepszy samochod pod względem wyciszenia jaki miałem. i odizolowania od świata zewnętrznego, nie czuć w nim prędkości, 160 czy 190 podobne doznania. duży plus za to
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
tradycyjnie nie wiem co napisać. części można w internecie kupić oryginalne i w cenie kompaktowych vw - wymiana klocków i tarcz była dla mnie miłym zaskoczeniem cenowym.
5,0
Stosunek jakość/cena
miałem zadbany egzemplarz, kupiłem go od pierwszego właściciela, sprzedałem dla fanatyka marki, więc wszyscy zadowoleni (no może z wyjątkiem pierwszego właściciela;)
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
żadnych usterek przez dwa lata użytkowania auta (kupione jako 5 letnie)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
słyszałem o problemach z łańcuchem rozrządu w tym dieslu - obecnie BMW prowadzi akcję sprawdzania tego elementu i w razie potrzeby albo go napinają lub podejmują poważniejsze działania. Dotyczy to wszystkich modeli, więc problemu nie ma.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 520d 177KM 130kW
[l/100km]