Bardzo fajny samochód. Mimo małego silnika i dość ubogiego wyposażenia potrafi dać frajdę z jazdy. Auto miało być kupione na dwa lata, ale tak mi się spodobało, że jeździłem cztery. Teraz auto idzie w ręce mojego syna. Podoba mi się bardziej niż nowa piątka, bo ma agresywniejszy design i porównując podstawowe zawieszenia lepiej się prowadzi.
Wrażenia
4,0
Silnik
Nie jest to rakieta, ale jak na tą pojemność ładnie daje sobie radę. Dzięki długim przełożeniom rozpędza się do licznikowych 245 km/h. Ma jednak jedną dużą wadę: kultura pracy jest bardzo słaba, na zimno chodzi jak traktor.
5,0
Skrzynia biegów
Nie ma się do czego przyczepić.
5,0
Układ jezdny
Obok spalania największa zaleta tego auta. Na lato mam zwykłe opony 225/50 r 17(run-flaty imho to porażka}. Świetnie się prowadzi w zakrętach i w ogóle nie czuć, że jedziemy całkiem dużym przecież autem. Komfort jazdy również jest całkiem niezły.
Komfort
5,0
Widoczność
ok
5,0
Ergonomia
Ok
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ok.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Sporo miejsca z przodu i z tyłu, całkiem duży bagażnik.
5,0
Wyciszenie
Nie jest to nowe a8, ale jak za tą cenę to na autostradzie jest cichy nawet przy wysokich prędkościach.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Naprawdę rewelacja. Ja mam średnia 7,5 litra z dynamicznej jazdy mieszanej, co uważam za świetny wynik.
5,0
Stosunek jakość/cena
Auto jako nowe kosztowało 156 000 zł. Zostało kupione w salonie w Niemczech(podstawa plus najpotrzebniejsze dodatki: ksenony, czujniki parkowania, tempomat, bluetoth). Za tą cenę nie kupiłbym nic lepszego.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Coś tam się przytrafiło.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Była wymieniana turbina, ale była to naprawa gwarancyjna. Po gwarancji na razie nic się nie dzieje.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 520d 177KM 130kW
[l/100km]