Inne
: Komfort, przyśpieszenie, niskie spalanie, estetyka wnętrza.
5,0
Całokształt
Temu pojazdowi właściwie nic nie brakuje. Po prostu bardzo lubię nim jeżdzić. Nawet korki przestały mnie irytować.
Wrażenia
5,0
Silnik
Bardzo przyjemny, elastyczny i dynamiczny. Idealny diesel. Prawie go nie słychać.
5,0
Skrzynia biegów
Automat nie daje szansy wyczucia kiedy zmienia bieg. Całe szczęście, że jest obrotomierz.
5,0
Układ jezdny
Genialne połączenie komfortu i trakcji. W subaru trakcja była dobra ale tłukło na dziurach. Tu trudno zauważyć nawet spore wyrwy w drodze.
Komfort
5,0
Widoczność
Trudno cokolwiek zarzucić w tej materii
4,0
Ergonomia
Jest fajnie, choć posiada pewne wady:
- brak schowków,
- irytujące przełączniki kierunkowskazów.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Kompletnie nie ma się do czego przyczepić, idealne zestrojenie klimy, szeroki zakres regulacji i bogate oprogramowanie wykluczają jakąkolwiek krytykę. Klima w Subaru to przedpotopowa konstrukcja w porównaniu do bumiera 5.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mam jeszcze 407-kę (jeździ żona). Ma prawie takie same wymiary jak \"5\". Jednak w środku beemka robi wrażenie 2 krotnie większego pojazdu od 407-ki.
5,0
Wyciszenie
Przy 200 km/h można rozmawiać szeptem.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zużycie paliwa rewelacyjnie niskie - pali mniej niż o 40 % słabsza 407 1.6 hdi. Rzadkie przeglądy to też atut kosztowy. Jednak łupieżcze podejście serwisów zdecydowanie pogarsza wynik.
4,0
Stosunek jakość/cena
Szkoda, że nie są tańsze. Ale cóż, widocznie za jakość trzeba zapłacić.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak usterek
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak awarii
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 520d 177KM 130kW
[l/100km]