Szukaj

Ocena kierowcy - BMW Seria 5 E60 Sedan

Robert, 15 lat temu
Silnik 2.0 520d 177KM 130kW
Rok produkcji 2009
Przebieg: 3 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
BMW Seria 5 E60 Sedan 2.0 520d 177KM 130kW 2005-2010 - Oceń swoje auto
5,00
15% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Samochód o zaskakująco wysokich możliwościach jak na niewielką pojemność silnika. Bardzo bobre przyspieszenie, zapas momentu obrotowego w każdej chwili, zadowalająca prędkość maksymalna, no i ta zwrotność i trzymanie się drogi. Serwisanci mówią, że ten silnik pracuje na ok. 65% możliwości, więc co jeszcze można z niego \"wydusić\"?
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria : Bardzo mięki (wodny) lakier, łatwy do zarysowania nawet przy myciu.
5,0
Całokształt
Luksusowa limuzyna o niemal nieograniczonych możliwościach dobrania dodatkowego wyposażenia. Znacznie pod tym względem przewyższa np. Volvo czy Mercedesa. Samochód elegancki, szybki, komfortowy, bardzo bezpieczny i po prostu ładny, bez żadnych dziwactw. Bedzie się podobał jeszcze długo. Wiele osób się za nim ogląda, a to dziś już rzadka reakcja na samochód.
Wrażenia
5,0
Silnik
Pięknie i cichutko wkręca się na obroty, w każdej chwili wystarcza mi mocy i momentu obrotowego. Zużycie paliwa, choć daleko wyższe od deklarowanego przez producenta, jest zadowalające.
5,0
Skrzynia biegów
Po prostu - klasa sama dla siebie (automat).
5,0
Układ jezdny
Auto mimo napędu na jedną oś w każdej sytuacji trzyma się drogi i poddaje woli kierowcy.
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
W wersji z fotelami tzw komfortowymi inżynierowie z BMW wyznaczyli nowy standard. Miałem M
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca jest tyle, co w A8 (miałem wersję z 2003 roku).
5,0
Wyciszenie
Wenątrz siedzi się jak w ekskluzywnym klubie. Za niewielką dopłatą zamontowano mi nagłośnienie klasy Hi-Fi, którym można się cieszyć także podczas jazdy.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zużycie paliwa wykracza poza granice określone przez producenta. No, ale wiadomo - u nas jakość paliwa nie ta, poza tym , jeżdżę nieco prędzej niż wartości podawane w tabelach. Koniecznie trzeba lać paliwo najwyższej (teoretycznie) jakości. Ja tankuję Shell\'a V-power Diesel. Cena przeglądów mnie nie interesuje - kupiłem auto z pakietem serwisowym. Naprawy także nie - sprzedam wkrótce po upływie gwarancji (2 lata+rok).
5,0
Stosunek jakość/cena
Moja wersja w/g cennika = 246 000 pln. Wynegocjowałem komplet zimowych kół i upust cenowy. Jestem bardzo zadowolony.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 520d 177KM 130kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,8
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,1
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,6
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla BMW Seria 5 E60 Sedan 2.0 520d 177KM 130kW
Średni koszt przejechania 100 km
72,00 zł
8,7
l/100km
Zobacz dzienniki