Przeniesienie napędu
: tylny naped jest idealny, przez lata mialem auta z przednim napedem i zaponialem juz jak przyjemnie jezdzi sie autem z napedem na tylne kola.
5,0
Całokształt
wybralem to auto tylko ze wzgledu na niskie zuzycie paliwa i duzy bagaznik, ale po pierwszych kilometrach zakochalem sie w moim BMW. to jest idealne auto.
Wrażenia
4,0
Silnik
przy ruszaniu za malo mocy,po miescie trzeba czesto zmieniac biegi
4,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
na trasie ok, przy parkowaniu trzeba zdac sie na elektronike
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
pierwsze wrazenie bylo ze jest sie zapakowanym jak sardynka w puszce,ale jak sie przyzwyczailem jest ok
3,0
Wyciszenie
silni pracuje troche za glosno, ale moze trzeba sie przyzwyczaic to moj pierwszy diesel
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
zuzycie paliwa: miasto okolo 8,0 l/100km, autostrada 5,3 - 5,5 l/100km (jezdze spokojnie)
jak do tej porynie robilem napraw, a przeglady do 60.000 km jest w cenie kupna auta
4,0
Stosunek jakość/cena
troche drogie, ale perfekcja kosztuje
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
wszystko jest perfekcyjne poza uchwytami na napoje, odnosze wrazenie , ze sa malo stbilne na zakretach butelki kiwaja sie na wszystkie strony, a na wybijach przy butelkach (pelnych) 0.5 l odnosze wrazenie, ze uchwyty sie polamia. poza tym ograniczaja znacznie swobode ruchow pasarzerowi.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
przy przebiegu 11.000 km nie moge jeszcze nic powiedziec, jak narazie zadnej nawet najmniejszej usterki
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 520d 163KM 120kW
[l/100km]