Samochód dopracowany pod każdym względem. Po zakupie od razu wymieniłem uszczelniacze zaworów i słynna "rurkę" od układu chłodzenia (nie trzeba wyciągać silnika). koszt rurki oryginalnej BMW 270zł koszt uszczelniaczy ok 800 z wymianą. Mam spokój na lata. koszt zakupu auta 40000zł. Średnio robię około 3000 km miesięcznie spalanie w cyklu 75% trasa 25% miasto 13l, 100% trasa 11,5l, 100% miasto 14,8l. Polecam dla ludzi lubiących komfort, elegancję, wyciszenie w środku i oczywiście moc i właściwości jezdne! BMW w ponadczasowej sylwetce pięknie się prezentuję, a w mojej opcji wyposażenia -(Szwajcaria), HUD, komforty, bi xenony skrętne itp- naprawdę mozna czerpać radość z jazdy. Koszty utrzymania niskie wbrew powszechnym opiniom.
Wrażenia
5,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 540 i 306KM 225kW
[l/100km]