530 d. Silnik bardzo elastyczny, świetna kultura pracy, chociaż po tuningu chipem do 280 KM przy starcie (pedał gazu wciśnięty max) najpierw szarpie i dopiero zaczyna się jazda. Po tuningu nastąpiła jeszcze awaria turbiny, ale to szczegół.
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia z automatem spoko, chociaż na sekwencyjnym biegi mogłyby się szybciej zmieniać.
5,0
Układ jezdny
żadnych zastrzeżeń. Bardzo precyzyjny
Komfort
4,0
Widoczność
Widoczność dobra, chociaż do tyłu zostawia wiele do życzenia. Fakt, że nie mam po co się oglądać, ale strzeżonego...
4,0
Ergonomia
Ergonomia super, chociaż ten I-Drive...nie jest zły, ale zawsze jest to ale...
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
nie mam co pisać. po prostu spoko
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
mam 190 cm wzrostu. z przodu auta dużo, bardzo dużo przestrzeni, chociaż nie tego się spodziewałem po tak wielkich gabarytach auta
5,0
Wyciszenie
żadne dziwne dźwięki dochodzące z zewnątrz
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
tu nie jest tak kolorowo,jak przcisnę do końca pedał gazu, to ropy troche łyknie
3,0
Stosunek jakość/cena
za 250 tys zł można by się spodziewać czegoś więcej...ale przecież to jest bmw...
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nie było
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
awaria turbiny
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
BMW Seria 5 E60 Sedan 3.0 530i 258KM 190kW 2005-2007