Wygodny, dość szybki i bardzo dobrze prowadzący się samochód. W tej konfiguracji całkiem bezproblemowy. W przedziale cenowym tego modelu ciężko znaleźć będzie lepszy samochód. Jak na swój wiek dobrze się trzyma, bardzo dobre auto na trasy.
Wrażenia
5,0
Silnik
Jedyny zarzut to picie oleju - 250ml na 1tysiąc km. Wystarczająco dynamiczny, w trasie przy stałej prędkości cichy i przyjemny.
5,0
Skrzynia biegów
Bez zarzutów.
5,0
Układ jezdny
W moim aucie jest servotronic. Bardzo dobrze skręca, po przesiadce z auta innej marki byłem zaskoczony zwrotnością e60.
5,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
Jest bardzo dobrze.
5,0
Ergonomia
Pasuje mi wnętrze bmw z tamtych lat więc nie mam zastrzeżeń.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja działa dobrze, jednak system ustawiania jej działania poprzez idrive mógłby być lepszy.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
2 osoby z tyłu o wzroscie 180cm nie narzekały po 400 km w e60.
5,0
Wyciszenie
Bez zarzutu.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W tej konfiguracji(bez active-steering, w manualu z lpg i m54b30) chyba najtańszy w utrzymaniu, jednak mimo wszystko części m.in. zawieszenia są dość drogie + jeżeli wszystkie naprawy wykonujemy u mechanika to koszty będą dużo wyższe.
5,0
Stosunek jakość/cena
W tej cenie jedno z najlepszych aut.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Padła nawigacja oraz klimatyzacja (na przestrzeni 35tyskm). Obie naprawy bez problemu do zrobienia we własnym zakresie.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Bez poważnych usterek.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 3.0 530i 231KM 170kW
[l/100km]