Jest moc i elastyczność. Nawet na LPG to rakieta. Chodzi równo czy zimny, czy ciepły, przy czym nagrzewa się bardzo szybko i długo trzyma temp. co jest ważne w zimie.
4,0
Skrzynia biegów
Czasami nieprzewidywalnie zmienia bieg, ale to już taka przypadłość automatów. Przy \"ciasnym\" wyprzedzaniu dobrze użyć kick-down, bo nie zawsze skrzynia nadąża za kierowcą.
5,0
Układ jezdny
Z dynamic drive idzie jak po szynach. Mieszkam w górach i jazda po serpentynach to przyjemność.
Komfort
4,0
Widoczność
Bez zarzutu. PDC z wyświetlaczem działa doskonale. Jeszcze w nic nie puknąłem.
4,0
Ergonomia
Trochę brakuje przycisków z bezpośrednim dostępem do radia i mediów ogólnie. Obsługa przez Idrive jest trochę niewygodna.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szybko chłodzi i szybko grzeje. Webasto też się sprawdza, chociaż w sumie to bajer.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bez zarzutu. Długo miałem problem z ustawieniem foteli. Za dużo ustawień to też problem.
5,0
Wyciszenie
Słychać deliktanie zbierającą się R6.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na LPG spalanie jest bez znaczenia. Max 14,5 gazu z przewagą miasta. Ceny części, jak nie oryginały w serwisie, to nie odbiegają od cen innych samochodów. Np. komplet tarcz i klocków brembo to ok. 1100 zł. Poza tym na razie nic się nie psuje.
5,0
Stosunek jakość/cena
Używane auto jak najbardziej warte ceny (7 letnie kupione za 1/5 ceny nowego)
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Uszczelki wokół szyby tylnej i czołowej to tandeta. Powleczenie niektórych plastików w kabinie również. Np. parę kropel \"zapachu\" wyciekło na panel klimatyzacji i rozpuściło powłokę do gołego platiku. Uszczelka podstawy filtra oleju rozkruszyła się i spowodowało to spory wyciek oleju.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 3.0 530i 231KM 170kW
[l/100km]