Układ elektryczny
: Doprowadza do rozpaczy i drenuje portwel.
3,0
Całokształt
Szału nie ma. Awarie pierdołek zochydzają skutecznie to auto.
Wrażenia
4,0
Silnik
Można się ścigać z każdym autem, choć na starcie przegrywa z większością aut. Owszem, nadrabia z kolejnymi metrami, ale w sumie i tak będziemy już przekraczać prędkość. Bierze olej. Dwie, trzy setki na 1000km. Dużo.
4,0
Skrzynia biegów
Ogólnie ok, choć potrafi szarpnąć.
5,0
Układ jezdny
Przy dobrych oponach nie ma hałasu. Auto dość twarde, ale ciche, nie stuka, nie puka.
5,0
Karoseria
Jeśli sam czegoś nie odwalisz, to auto nie ma śladów użytkowania.
Komfort
4,0
Widoczność
Widoczność dobra, choć osoby niższe mają problemy.
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nie ma sie czego uczepić.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dużo miejsca zarówbo z przodu jak i z tyłu.
5,0
Wyciszenie
Auto ciche i przyjemne przy każdej prędkości.
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Kosztowne naprawy. Nie każdy mechanik chce to auto dotykać, a gdy już ktoś chce, to cena napraw jest wyższa niż inne auta. Generalnie nie chcą dotykać więc jest drogo.
Masa psujących się pierdołków, które zniechęcają do tego auta skutecznie.
4,0
Stosunek jakość/cena
Ceny za pierwszy z tych modeli są dość wysokie, a jakość czujniczków i pierdzielniczków średnia. Ogólnie nie wart swojej ceny.
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zawodny. Starsze audi jest mniej zawodne niż to bmw. Średnio raz w miesiącu u mechanika. Niby pierdołki, ale kosztowne i denerwujące.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jeśli małe usterki są tak uciążliwe, to traltuje to jako jedną wielką usterkę.
Nigdy nie wydałem tyle kasy na poważne usterki wcżadnym innym aucie, co tu przez rok na te małe.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 520i 170KM 125kW
[l/100km]