Zawieszenie
: Zawieszenie komfortowe. Pochłania cicho wszystkie nierownosci. Przy ostrej jeździe też daje radę.
5,0
Całokształt
Ogólnie super auto. Dobre wyciszenie. Silnik trochę za słaby, ale kultura pracy bardzo dobra.
Wrażenia
5,0
Silnik
Trochę za słaby jak na tak ciężkie auto, zwłaszcza z automatem.
4,0
Skrzynia biegów
W trybie sport dziale jak należy. W trybie D nie zawsze zmienia biegi tak jakbyśmy tego chcieli. (Zwłaszcza redukcja) ale to może wina zbyt słabego silnika na niskich obrotach.
5,0
Układ jezdny
Z active steering rewelacja. Jeździ jak gokart. Nie czuć masy pojazdu. Ciągle jestem pod wrażeniem.
5,0
Karoseria
15 lat i zero rdzy. Lakier prawie jak nowy. Nie widać wieku pojazdu.
Komfort
4,0
Widoczność
Do przodu ok. Do tyłu slabo bez czujników byłby problem z parkowaniem.
5,0
Ergonomia
Idrive. Jedno pokryło do wszystkiego. Obsługa intuicyjna. Pierwszy samochód z takim czymś w tamtych latach.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Idealnie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu idealnie, z tyłu przy opuszczonych na maxa fotelach nie ma miejsca na stopy. Ale każdy kto wsiada pierwszy raz do tego auta rozgląda się jak w kościele. Można jechać w kapeluszu. Duże auto. Szkoda że składana tylna kanapa to opcja której nie mam w swoim samochodzie. Czasami by się przydało móc przewieźć coś dłuższego np . narty.
5,0
Wyciszenie
Bardzo dobrze wyciszony. 120, 140, 170 czy 190 KM/h nie ma różnicy jeżeli chodzi o hałas. Silnika nie słychać. Na wysokich obrotach przyjemny dla ucha pomruk 6 cylindrowego silnika.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Z automatem trochę pali. 13,5 miasto 7,5 - 9 trasa. Na razie bez awarii.
5,0
Stosunek jakość/cena
Za 15 letnie auto zapłaciłem 30 tyś. zł. Uważam że to niedużo za auto które jako nowe kosztowało pow 200 tyś. Zwłaszcza że nie widać i nie czuć zużycia.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 520i 170KM 125kW
[l/100km]