Silnik
: Dzwiek, brutalna moc. Nie potrzebujesz alkoholu , narkotykow uzywek. Auto to daje cie tyle zabawy i adrenaliny ze az nadto. Jesli cie stac n 15 tys kosztow rocznie to bardzo polecam
5,0
Całokształt
To auto ktore bedzie klasykiem. Chyba zachowam je na zawsze w nadchodzacej erze elktrycznych nudnych aut bedzie to cos wspanialego posiadac V10 z 507 km.
Wrażenia
5,0
Silnik
Absoultnie doskonale brzmienie. Osiagi zblizone do ekstremalnych. Nikt i nic nie jest w stanie tobie odjechac.
5,0
Skrzynia biegów
SMG sekwncyjno-manulana skrzynia z elektrohydraulicznym sprzeglem to dla mnie dzielo sztuki. Wielu narzeka na szarpanie przy wolnych predkosciach w trybie auto. Ja jezde tylko w trybie manual i jest perfekt. Jezeli szukasz gladkiej zmiany biegow proponuje lexusa. Tutaj przy redukcji beda wypadaly ci plomby z zebow...ale uwielbiam ta brutalnosc i zabawe manetkami
5,0
Układ jezdny
Niedoscigniony wzor. Klasa sama w sobie to auto kocha zakrety.
Komfort
5,0
Widoczność
Ok. Przy cofaniu pomaga niezawodny Park Distance control
5,0
Ergonomia
Multifunkcyjana kierownica, manetki wszystkie przyciski w zasiegu reki. Idealnie spasowane jak to mowia Anglicy rock solid..
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Extra
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Tak jak w zwyklej E60
5,0
Wyciszenie
Nie potrzebujesz muzyki gdyz masz najlepsze mozliwe brzmienie z pod maski..
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zwroc uwage ze auto to ma 507 km wiec spalanie na poziomie 16-18 to super wynik.
5,0
Stosunek jakość/cena
Dobra cena do calosci
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 5.0 V10 507KM 373kW
[l/100km]