Szukaj

Ocena kierowcy - BMW Seria 5 E60 M5 Sedan

venivv, 17 lat temu
Silnik 5.0 V10 507KM 373kW
Rok produkcji 2006
Przebieg: 22 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
BMW Seria 5 E60 M5 Sedan 5.0 V10 507KM 373kW 2005-2010 - Oceń swoje auto
4,31
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
Całokształt - wybitne auto, dające niesamowite doznania na drodze. Bardzo drogie w eksploatacji.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik jest rewelacyjny, zarówno w trybie 507 PS jak i 400PS. Osiągi trudno mi do czegokolwiek porównać, nie miałem do czynienia z tak mocnym i brutalnym źródłem mocy :) Bardzo szybko wchodzi na obroty. Brzmienie w środku auta jest bardzo dobre, na niższych obrotach silnik brzmi basowo, a potem jest tylko lepiej, wrażenia jak z pojazdu wyścigowego. Na wolnych obrotach brzmi nieco podobnie do silnika wysokoprężnego!!! - to chyba jedyna jego wada
4,0
Skrzynia biegów
skrzynia SMG - porównania należałoby dokonać w dwóch kategoriach: w trybie ręcznym jest doskonała, ocena 5!!! w trybie automatu (jest pięć kombinacji programowych) jest duzo gorsza od nowoczesnych dzisiejszych automatów, czasem się zamyśli, zmiana biegów powoduje odczuwalną utratę predkości jednak do sprintu najszybszy tryb automatu jest bardzo dobry, ocena 4!!! sumarycznie powinno być 4.5, jednak w M5 biegi należy zmieniać ręcznie, więc daję 5
5,0
Układ jezdny
hamulce są klasą dla siebie nie ma opon Run flat - więc jest w wygodnie w najbardziej komfortowym trybie, może też być twardo, a wtedy jest twardo :) co tu pisać: rozkład mas, wybitnie dopracowany DSC, świetny układ kierowniczy Jedyne do czego można sie przyczepić to zbyt wysoki profil opon zimowych 245/48R18 powodujący lekkie "pływanie" samochodu przy dużych prędkościach Letnie koła 19" są o niebo lepsze, umożliwiają także szybsze starty (295/35R19)
Komfort
4,0
Widoczność
Widoczność jest dobra, układ parkowania pomocny, w X5 kolegi więcej widać więc 4
4,0
Ergonomia
I-drive to miało być to najgorsze - konfrontacja wypadła nadzwyczaj dobrze, nie rozumiem tych co nie daja sobie z tym rady. Reszta jak zwykle w BMW bez zarzutu. Dźwięk i audio - bardzo dobre. Nie ma nawigacji z mapą Polski więc tylko 4.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Doskonałe, Vectrę GTS dzieli przepaść
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jest dobrze, choć należy pamiętać, iż z tyłu rewelacji nie ma. Dzieciaki siedząc na fotelikach spokojnie mogę kopać w siedzenie :)
4,0
Wyciszenie
Wyciszenie dobre, a dzwięk silnika powoduje iż wielokrotnie nie włączam radia.
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zużycie paliwa ogromne, ceny przeglądów także - napraw jeszcze nie wiem.
4,0
Stosunek jakość/cena
bardzo drogie
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na razie nic, więc doskonale.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na razie nic, więc doskonale.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 5.0 V10 507KM 373kW [l/100km]

Średnie zużycie
16,9
Minimalne średnie zużycie paliwa
16,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
21,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
13,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla BMW Seria 5 E60 M5 Sedan 5.0 V10 507KM 373kW
Średni koszt przejechania 100 km
1,00 zł
16,1
l/100km
Zobacz dzienniki
BMW Seria 5 E60 M5 Sedan