Posiadałem jedną z wypasionych wersji, jestem zawiedziony marką BMW słaba jakość materiałów, przyciski od klimatronika same pękają,nagłośnienie HI-FI fabryczne to porażka, części drogie, serwo w zimie zamarzło,(wada fabryczna) nowy zamiennik prawie tyś zł.,używki nie ma co kupować bo może być też z wodą. Ciągła walka z rudą, widoczność w lusterkach słaba, lewarek zmiany biegów nie zawsze wraca na miejsce luzu, nieraz zostaje pod kątem. Jedynie silnik jest mega super, mało pali, dynamiczny i w kabinie naprawdę cicho, pali z dotyku jak w benzynie nawet przy -11 stopni
Wrażenia
5,0
Silnik
Naprawdę super
4,0
Skrzynia biegów
Po wyrzuceniu piątki i redukcji na 3 trzeba szukać wada lewarka który zostaje lekko na luzie lekko pod kątem
5,0
Układ jezdny
Nie mam nic do zarzucenia
3,0
Karoseria
walka z rudą prawie jak w mercedesie
Komfort
3,0
Widoczność
słaba widoczność w lusterkach
3,0
Ergonomia
jeśli masz kierownicę multi to nie ma problemu
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
słabe
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mam 185 wzrostu i jest ok
5,0
Wyciszenie
mega super
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
uuuuu drogo i do tego w wahaczach na sworzniu jest tuleja alu, tylko aso
3,0
Stosunek jakość/cena
Nigdy więcej BMW E39
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
ciągle coś do poprawki
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
W zimę zamarzło serwo i auto było uziemione
On
- zużycie paliwa dla silnika 530 d 24V 193KM 142kW
[l/100km]