Szukaj

Ocena kierowcy - BMW Seria 5 E39 Touring

Grande, 10 lat temu
Silnik 530 d 24V 193KM 142kW
Rok produkcji 2002
Przebieg: 386 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
BMW Seria 5 E39 Touring 530 d 24V 193KM 142kW 2001-2004 - Oceń swoje auto
4,23
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Kultura pracy w porównaniu do diesle VW Audi to jak porównanie nieba do ziemi
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie : Wahacze przedniego zawieszenia
Karoseria : Korozja tylnej klapy w kombi
4,0
Całokształt
Samochód zdecydowanie dla ludzi szukających w aucie czegoś innego niż właściciele passatów w tedeiku. Silnik mocny, dynamiczny świetnie brzmiący - co może być wadą bo ja osoboście uwielbiam go na obrotach, pieknie wtedy brzmi. Moja wiersja z elektrycznymi fotelami z pamięcią, elektryczną kolumną kierownicy, nawi 16:9 daje mi duży komfort i mimo wieku poczucie wyjątkowości wnętrza tego auta. Nie polecam osobom które w auta nie inwestują lub kupują najtańsze części. Hamulce tylko z ATE, amortyzatory Sachs, Zawieszenie Lemforder. Powiedzenie jak dbasz tak masz w pełni odzwierciedla utrzymanie tego auta. Wygląd wersji poliftowej ponadczasowy, spalanie w miescie zimą ok 14 litrów, trasa ok 8-9 litrów, jeśli szukasz czegoś bardziej oszczędnego nie kupuj tego BMW.
Wrażenia
5,0
Silnik
Doskonała jednostka na łańcuchu, mój egzemplarz z przebiegiem ponad 380 000 km wciąż jeździ na pełnym syntetyku Valvoline i nie bierze ani grama oleju. Dzwięk szesciocylindrowego diesla bezcenny. Doskonały moment obrotowy.
4,0
Skrzynia biegów
Płynnie przerzuca biegi, tryb sportowy bardzo przydatny przy sportowej jeździe, tryb manualny troszkę za późno reaguje.
4,0
Układ jezdny
Troszkę za twardo zestrojony na nasze drogi ale szybsza jazda autostradą nie powoduje nudnosci u pasażerów :) auto swietnie trzyma się drogi.
Komfort
4,0
Widoczność
Wszystko zależy od ustawień fotela. Parkowanie ułatwiają czujniki parkowania z przodu i z tyłu. Do lusterek zewnętrznych trzeba się przyzwyczaić bo widać w nich troche mało.
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką, multifunkcyjna kierownica pozwala nam nawet na zamknięcie obiegu powietrza przed wjechaniem np w chmurę dymu.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szybko się nagrzewa, brakuje mi tylko podgrzewanej skóry w mojej wersji. Nadmuch przedniej szyby bardzo przydatny zimą.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Auto pozwala bardzo komfortowo podróżować z dziećmi. Do bagażnika bez problemu pakuję dwa wózki.
5,0
Wyciszenie
Troszkę głośniej przy otwartym obiegu powietrza.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Mam własny warsztat więc sam sobie naprawiam i części kupuję z dużymi rabatami. Samochód sie nie psuje, ale czesci eksploatacyjne mogą uderzyć po kieszeni.
4,0
Stosunek jakość/cena
Zalezy czego od auta wymagasz. Jesli taniej jazdy i taniej ekslpoatacji to jest bardzo źle.. Jesli komfortu i klimatu kltore daje to auto to jest dobrze.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
elektryka... Drugi raz robie rozrusznik, padlo trzecie swiatlo stopu, szyba bagaznika czasami sie nie zamyka po otwarciu, wyswietlacz na liczniku gubi piksele.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie było żadnej.

On - zużycie paliwa dla silnika 530 d 24V 193KM 142kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,8
Maksymalne średnie zużycie paliwa
14,4
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla BMW Seria 5 E39 Touring 530 d 24V 193KM 142kW
Średni koszt przejechania 100 km
40,00 zł
9,4
l/100km
Zobacz dzienniki
BMW Seria 5 E39 Touring