Silnik
: Jednostka napędowa w tym aucie jest po prostu cudem techniki. Zdecydowanie najlepszy silniki z jakim miałem przyjemność "współpracować".
5,0
Całokształt
Jeśli chcesz być posiadaczem tego auta, nie licz na oszczędności. Zamienniki to nie jest najlepsze rozwiązanie dla tego samochodu. Nigdy nie "katuj" swojego BMW, dopóki temperatura pracy silnika nie osiągnie optimum, wymieniaj płyny i filtry na czas, nie oszczędzając na nich. Uwierz mi, na pewno na tym nie stracisz. Auto jest spełnieniem moich marzeń motoryzacyjnych.
Może części do tego auta nie należą do najtańszych, ale dbaj o nie, a odwdzięczy Ci się zdecydowanie z nawiązką.
Wrażenia
5,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
Idealnie spasowana skrzynia biegów z jednostką napędową.
5,0
Układ jezdny
Mam tą przyjemność posiadać E39 w pełnym M-pakiecie wizualnym i mechanicznym, co za tym idzie w sportowym zawieszeniu od M-technic. Samochód dzięki temu prowadzi się po prostu idealnie. Również zawieszenie jest bardzo trwałe, choć części do niego drogie.
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 530 d 184KM 135kW
[l/100km]