Tak jak wiekszosc chcialem kupic 3.0 d ale po rozmowach ze znajomymi mechanikami przekonali mnie ze nie ma wielkiej roznicy. Te 30 kM mniej nie jest az tak bardzo odczuwalne. Silnik chodzi pieknie,rowno jak przystalo na najlepszy ze stajni BMW common rail.
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia biegow automatyczna przerzuca biegi perfekcyjnie. Porownujac do moich poprzednich aut to tak dobrze przerzucala tylko w Jaguarze x300
4,0
Układ jezdny
Wielowachaczowe zawieszenie mocne .W zyciu nie kupil bym oryginalnych czesc w servisie bmw bo uwazam ze dobrych marek zamieniki takie jak Lemforder nie odbiegaja od oryginalu. Wiadomo Polskie drogi zabija wszystko. :-)
Komfort
4,0
Widoczność
Dobry jak na taka stara konstrukcje
4,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu, czytele i proste
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Mam wersje z webasto, silnik szybko sie nagrzewaw zime a klima daje rade nawed przy 35 stopniach
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak to w bmw jestes opatulony kokpitem i tunelem ale jest ok z tylu tez git
5,0
Wyciszenie
Jestem pod wrarzeniem cicho,cicho i jeszcze raz cicho
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nie ma tragedii ale trzeba sie liczyc z tym ze nie jest to opel astra tylko klasa prawie najwyzsza
4,0
Stosunek jakość/cena
Sa to teraz tanie samochody dobrze utrzymany egzeplarz mozna kupic ponizej 20 tys z pelnym wyposarzeniem
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Standartowe usterki
Strownik ABS
Laczniki stabilizatora
I oczywiscie piksele na wswietlaczu
Reszta jak w kazdym aucie
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak
Trzeba uwarzac na urywajace sie klapki w kolektorze ssacym
On
- zużycie paliwa dla silnika 525 d 163KM 120kW
[l/100km]