Szukaj

Ocena kierowcy - BMW Seria 5 E39 Touring

lpkozak, 14 lat temu
Silnik 525 d 163KM 120kW
Rok produkcji 2002
Przebieg: 188 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
BMW Seria 5 E39 Touring 525 d 163KM 120kW 2000-2004 - Oceń swoje auto
4,54
5% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : swietnie pracuje dobrze przyspiesza silniki benzynowe w przyspieszeniu 80-120km/h nie mają szans
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie : przednie wielowachaczowe aluminiowe
5,0
Całokształt
30 tys. pełen komfort bezpieczeństwo dla mnie i dla moich dzieci 8 poduszek powietrznych kontrola trakcji, podgrzewane fotele, lusterka fotohromowe, lusterka podgrzewane, webasto,komfort podróży,przyjemnośc z jady, radio buisness ze zmieniarką,może nie powala ale nie meczy ucha- za to sie tu płaci mała awaryjność poważnych usterek. Wsiadasz jedziesz najwyżej wahacze stukają i na nerwach ci grają. No ale może i taki urok tego auta
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik wysokoprezny o doskonałej kulturze pracy,cichy, ekonomiczny i nawet po przebiegu 200 tys nie pobiera grama oleju od zmiany do zmiany(10 tys.km)
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia manualna biegi wchodza precyzyjnie i spreżyscie. Akurat u mnie czasami zdarza sie problem z wrzuceniem pierwszego biegu.
5,0
Układ jezdny
Prowadzenie jest doskonałe trzyma sie w zakretach jakby na szynach, swietne resorowanie, system DSC(nowa generacja ESP) czuwa nad kierowca i wiele wybacza naprawia jego drobne błędy. Natomiast pieta Achillesową jest przednie zawieszenie system wielowachaczowy sprawdza sie podczas jazdy ale trwałosc jego pozostawa wiele do życzania.
Komfort
5,0
Widoczność
Widocznosc doskonała. Jesli chodzi o zime swietna wentylacja a takze możliwość właczania webasto przed rozruchem silnika pozwala cieszyc sie doskonałą widocznoscia. Lusterka samosciemniajace sie i podgrzewane 100% satysfakcji.
5,0
Ergonomia
jak to w niemieckim samochodzie wszystko pod reką funkcyjna kierownica jeszcze ułatwia sprawe, można z niej sterowac tempomatem telefonem oraz radiem i CD. wszystkie wskazniki na swoim mejscu widoczne i zawsze pod reką
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Z webasto doskonałe ogrzewanie. Ustawiasz programator na czas i wsiadasz do cipłego autka w zimie. Jesli chodzi o klimatyzacje działa bardzo szybki już po 3 min \"wieje mrozem\"
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Skórzana tapicerka pełen komfort. Siedzenia wygodne dosyc twarde ale nie męczą na długiej trasie z przody wzorowo. Jeśli chodzi o tylne siedzenia to 2 osoby siedzą bardzo wygodnie niamal jak w limuzynie natomiat 3 osoby? napewno nie na podróżpo europie:)miejsca na nogi jest dużo ja mam 180 wzrostu no i zostaje ok 20cm przestrzeni miedzy kolanami a siedzeniem
5,0
Wyciszenie
silnika prawie nie słychać wogóle brzmi jak benzyna. Jedynie co przeszkadza to stukot przedniego zawieszenia jest to bardzo uciążliwe dla kogoś kto chce dbać o auto
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
w trasie bardzo niskie jesli nie przyspiesza sie gwałtownie można zejsc do ok 6l/100 miasto toinna bajka tu już nie ma co gadać zależy to od wielu czynników ale mi w lecie wychodziło ok 9l przy dużych korkach 9,5l. Ale jesli chodzi o spalanie w zimie w mieście niestety ok 11-12l może dlatego że wiecej korków wolniej się jedzie i ostrożniej a może wszystkie te czynniki na to wpływaję. Duzy wpływ w jeżdzi en atrasie ma jakośc paliwa shell v-power na pełnym baku przejedzie sie ok 100-150km wiecej
4,0
Stosunek jakość/cena
30 tys. pełen komfort bezpieczeństwo dla mnie i dla moich dzieci 8 poduszek powietrznych kontrola trakcji, podgrzewane fotele, lusterka fotohromowe, lusterka podgrzewane, webasto,komfort podróży,przyjemnośc z jady, radio buisness ze zmieniarką,może nie powala ale nie meczy ucha- za to sie tu płaci mała awaryjność poważnych usterek. Wsiadasz jedziesz najwyżej wahacze stukają i na nerwach ci grają. No ale może i taki urok tego auta
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
w ciegu roku tylko tylna wycieraczka zardzewiała i nie chciała sie poruszać
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
przednie zawieszenie

On - zużycie paliwa dla silnika 525 d 163KM 120kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,4
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,4
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla BMW Seria 5 E39 Touring 525 d 163KM 120kW
Średni koszt przejechania 100 km
38,00 zł
7,9
l/100km
Zobacz dzienniki
BMW Seria 5 E39 Touring