Piatka z małym minusem. Kultura pracy wzorow, prozno szukac podobnej w silnikach diesla konkurentow. Silnik dobrze sobie radzi ze spora masa auta, ale zawsze mogloby byc lepiej, dlatego ten maly minus.
5,0
Skrzynia biegów
Biegi zawsze wchodza pewnie, nie trzeba ich szukac. Bez zastrzezen.
4,0
Układ jezdny
Perfekcyjny uklad kierowniczy, rewelacyjna precyzja. Wielowahaczowe zawieszenie jednak nie jest wzorem trwalosci. Tuleje i sworznie wahaczy nie do konca potrafia sie oprzec naszym dziurom.
Komfort
5,0
Widoczność
Bez zastrzezen, czego nie widac podczas manewrow, PDC z pewnoscia wylapie.
5,0
Ergonomia
Rewelacja, wszystko pod reka, na miejscu. Widac, ze kierowca jest tu na pierwszym miejscu.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Zadnych zastrzezen, klima latem chlodzi szybko, zima wnetrze szybko sie nagrzewa (zwlaszcza, jak jest Webasto).
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Tutaj tylko przecietnie. Tak naprawde ilosc miejsca w srodku, jak w autach konkurencji o segment nizszych. Malo miejsca na nogi na tylnym siedzeniu, wysoki tunel dodatkowo utrudnia podroz piątej osobie.
4,0
Wyciszenie
Wyciszenie kabiny bardzo dobre, silnika i szumu powietrza oraz opon prawie nie slychac. Denerwujace sa jedynie trzeszczace uszczelki przy szybach i inne \"świerszcze\". W aucie tej klasy nie powinno to miec miejsca.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Auto jest naprawde ekonomiczne, jesli sie umiarkowanie korzysta z pedalu gazu. Ceny czesci dosc wysokie,ale to w koncu BMW.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Czasem na mrozie nie dziala PDC, czasem wolne obroty troszke faluja przy zimnym silniku, poza tym bez zastrzezen.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na razie przejechalem 20000km i zadnych powaznych usterek nie bylo. Oby tak dalej.
On
- zużycie paliwa dla silnika 525 d 163KM 120kW
[l/100km]