Czasami problem z 1 biegiem. Ciężko go wbić na postoju.
4,0
Układ jezdny
trochę za mocno buja na boki na zakrętach przy trochę większych prędkościach. Jak by się chciał przewrócić :-)
Komfort
5,0
Widoczność
widać świetnie choć czujniki pakowania bardzo przydatne
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
jest ok . Chłodzi dobrze choć nagrzewa trochę dłużej.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
tu jest naprawde dużo miejsca. W pięć osób naprawde wygodnie się jedzie. Na tylnej kanapie jest porostu wygodnie. Kierowca nie może narzekać a i pasażer może wygodnie się rozłożyć.
5,0
Wyciszenie
W porównaniu z innymi dieslami jest na pierwszym miejscu. Gdy muszę sie przesiąść do audi 1,9TDI albo peugeota 307 2,0HDI to mam wrażenia jak bym jechał traktorem.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jest to kawał ciężkiej maszyny, ograniczona mocą. Na trasie w Polsce bez niczego wynik 5,5l/100 jest normalny, przy jeździe dynamicznej ale płynnej. Przy szaleństwie nigdy nie przekroczyłem 6,8l. A można tym autem jechać dosyć szybko. W 100tys. mieście i stale remontowanych ulicach( z pracy dystans 3,4km pokonuje ok 30min. :-( max 10,5 ale jak zrobi sie troche luźniej to 9l go zaspokaja. wyniki spalania w mieście, które opisują moi poprzednicy w granicach 7l można wsadzić ...głęboko w książki. polecam to autko, duże, przestronne i mega komfortowe! Jeżeli ktoś ciutkę zna się na mechanice to 90%napraw zrobi sam
4,0
Stosunek jakość/cena
Ceny dobrych części są stosunkowo drogie ale rekompensuje za to mała awaryjność.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 520 d 136KM 100kW
[l/100km]