do przebiegu 250 tyś wszystko grało bez zarzutu. tylko lac paliwo i jeżdzić później drobne usterkitypu wymiana koła pasowego i sprzęgła w sumie około 1 tyś zł
3,0
Skrzynia biegów
długie przełożenia przy jeżdzie na trasie przy dużym ruchu trzeba prowadzić jedną ręką bo redukcja do 3go biegu niezbędna, ale na autostradzie bbez najmniejszego zarzutu
4,0
Układ jezdny
prowadzi się raczej bez zastrzeżeń chociąż ja musiałem wymieniać często elementy zawieszenia łączniki stab. amory, wachacze ...
Komfort
3,0
Widoczność
jak dla mnie widoczność dość mocno ograniczają przednie słupki szczególnie przy skręcaniu ( ciężko zauważyć pieszych) ale lusterka pierwsza liga praktycznie nie ma martwego punktu - przydatne w mieście
5,0
Ergonomia
sporo schowków, wszystko pod ręką, wielofunkcyjna bardzo dużo daje, sterowanie radiem, tempomatem fajna sprawa, regulacja fotela kierowcy w 4 płaszczyznach bardzo przydatna
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
według mnie bardzo długo się rozgrzewa ciepłe powietrze zaczyna lecieć dopiero po jakichś 5=10 minutach w zime ciepło jest dopiero po 20...
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu spoko bardzo dużo miejsca ale przy moich 190cm z tyłu za moim siedzeniem już nie jest za wesoło...
4,0
Wyciszenie
jak to diesel szału nie ma ale przy spokojnej jeżdzie w mieście i na trasie jest całkiem dobrze
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
mój egzemplarz pali troche za duzo jak na 2.0 diesla srednia ok 9 l9przy dość ciężkiej nodze jak moja po mieście nie schodzi poniżej 10 l) cena cześci tez nie zachwyca + koszty naprawy = to nie opel ubezp. OC ok 500zł z pełnymi zniżkami to nie tak źle ale już AC to ok 2000(!)
4,0
Stosunek jakość/cena
mimo wszystko warto e 39 to jest coś, fajna fura przy odrobinie szczęścia i zadbanym egzemplarzu warto spróbować
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
problem miałem z np: pęknięta dwa razy (!) klamką wew od strony kierowcy w zime (auto pod chmurką) ciężka sprawa ze światłami postojowymi dość drogie (ringi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jak na 12 letnie auto z przebiegiem 260tyś nie jest źle dopiero po 250 tyś zaczeły sie jakieś poważne wydatki typu sprzęgło, koło pasowe. sterownik abs, kluczyki, łożysko... w sumie w ciągu dwóch lat ok 2000zł
On
- zużycie paliwa dla silnika 520 d 136KM 100kW
[l/100km]