Przeniesienie napędu
: trakcja zachowanie na drodze doskonale komunikuje sie z kierowca osoba lubiaca prowadzic odrazu doceni zadbana e39 z benzyna 6 czy 8 cylindrowa i nie trzeba nic lepszego
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie
: z racji naszych dziurawych drug
5,0
Całokształt
a wiec tak posiadam auto już 3 rok takze znam je juz na wylot auto jest bardzo dobre pokusił bym sie o stwierdzenie ze jest swietne ale... z racji tego ze auto ma juz swoje lata najwazniejsze to kupic zadbany egzemplaz inaczej moze nas to auto troche kosztowac ja popełniłem taki bład. nie sprawdzilem auta przed zakupem i milem troche wydatkowm dopiero po 3 latach moge powiedziec ze auto jest takie jaki powinno byc swietnie sie prowadzi trakcja wzorowa nie ma porownania z innymi autami tej klasy bardzo wygodny na trasie idealnie komunikuje sie z kierowca
Wrażenia
4,0
Silnik
w brew pozorom to niezły motor prosta konstrukcja toche nie pasuje do prestiżu tej limuzyny jednak 6 cylindrów w tej klasie to co innego ale za to niesamowicie oszczedny i po paru udoskonaleniach wywaleniu katalizatora zaslepieniu egr całkiem niezle smiga;p i w przypadku zadbanego egzemplaza mało awaryjny
5,0
Skrzynia biegów
cos wspaniałego ale to cecha każdego bmw precyzujna sportowa!
5,0
Układ jezdny
poprzednio miałem a8 z 2000r ale bmw to inna klasa naped tylny to podstawa i jedyny słuszny do takiej klasy auta. mimo tylko 136 koni w dieslu mozna poczuc przyjemnośc z jazdy szczeglonie po zakretach w zime jest troche gozej ale nie ma tragedi;p nauka opanowania tynego napedu w zime przyda nam zaowocuje znacznym podniesieniem umiejetnosci kierowania!
Komfort
5,0
Widoczność
bardzo dobra nie ma z tym zadnych problemow
5,0
Ergonomia
wszystko pod reka łatwa obsługa brak zbednej elektroniki i konsola skierowana w strone kierowcy to to co lubie
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
bardzo sprawna dobrze grzeje i niezle chłodzi jest troche problem z dokładnym ustanieniem temperatuty przez pokretło pomiedzy nawiewami poza tym fajna sprawa z automatycznym ustawieniem temperatury w zime puki sie nie nagrzeje nie pusci powietrza bezpośrednio z kratek na desce dopiero jak sie nagrzeje to dmuchnie ciepłym bardzo przyjemne
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
kierowca i pasażer usiada bardzo wygodnie kazdy znajdzie odpowiednia pozycje za to z tyłu troche mało miejsca na nogi ale za to kanapa bardzo wygodna no i bagaznik spory ale opadajaca szyba troche go ogranicza ale da sie ja otwozyc bez otwirania klapy bardzo przydatna sprawa
4,0
Wyciszenie
auto cichutkie mimo klekota pod masaka na trasie bajka w miescie niestety uslyszymy ze to cztero cylindrowy ropniak
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
i to niestety najwiekszy minus auta czesci znacznie drozsze niz w innych markach a tanie zamienniki do niczego sie nie nadaja albo dobry jakosciowo zamiennik albo orginał np termostat orginalny mało drozszy niz zamiennik a jakosc o niebo lepsza amorki tylko dobre markii slabe zamienniki siada w moment tak jak elementy zawieszenia
5,0
Stosunek jakość/cena
auto mozna juz kupic za rozsadne pieniadze jednak trzeba je bardzo dokladnie sprawdzic inaczej klopoty murowane jakość doskonala elementy wnetrza tak jak i tapicerka u mnie skóra po grubo ponad 2000000 w pieknym stanie
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
na naszych drogach zawieszenie wielowachaczowe potrafi zaczac podpukiwać ale po wymiania na dobre jakosciowo posluzy dlugo
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jesli kupimy dobry zadbanu egzemplarz to wylacznie wymiany eksploatacyjne
On
- zużycie paliwa dla silnika 520 d 136KM 100kW
[l/100km]