Szukaj

Ocena kierowcy - BMW Seria 5 E39 Touring

Piotr, 14 lat temu
Silnik 520 d 136KM 100kW
Rok produkcji 2003
Przebieg: 183 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
BMW Seria 5 E39 Touring 520 d 136KM 100kW 2000-2004 - Oceń swoje auto
4,00
8% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : wszystko
4,0
Całokształt
auto wygodne, niezawodne, bezpieczne moje kolejne auto też będzie ze znaczkiem BMW na masce
Wrażenia
3,0
Silnik
silnik na pompie VP44 to raczej nieporozumienie w takim aucie późno zaczyna ciągnąć, moc trochę za mała na taką masę jednak spokojnie wystarcza do normalnej jazdy na plus dla silnika jest spora odporność na polskie paliwa w porównaniu do silników z listwą comon rail (podobno jedzie na wszystkim - ja nie próbowałem)
4,0
Skrzynia biegów
skrzynia pracuje idealnie, biegi wchodzą jak należy, nie ma luzów na drążku zmiany biegów przydałby się szósty bieg - bez niego piątka jest bardzo długa i przy wyprzedzaniu trzeba często redukować do czwórki uważam że automat jest dużo lepszym rozwiązaniem od manualnej w połączeniu z silnikiem diesla
5,0
Układ jezdny
zawieszenie pracuje super, idealnie sprawuje się w zakrętach, przy dynamicznej jeździe nie sprawia żadnych niespodzianek dzięki systemowi kontroli trakcji nawet w zimie auto zachowuje się stabilnie hamulce mają ogromną siłę
Komfort
4,0
Widoczność
widoczność we wszystkie strony jest bardzo dobra prosty i skuteczny system PDC pomaga w parkowaniu w mokre dni pomaga czujnik deszczu bez którego nie wyobrażam sobie teraz auta - włączasz i zapominasz o wycieraczkach
4,0
Ergonomia
sporo schowków w kabinie i bagażniku sam bagażnik raczej nie za duży jak na kombi, podłoga jest wysoko - pewnie przez tylny most siedzenia można ustawiać w kilku płaszczyznach - mają pamięć ustawienia, można programować dla każdego kluczyka inne ustawienie minusem jest brak automatycznego dociągania drzwi (są ciężkie)
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
klimatronik dwustrefowy działa tak jak powinien minusem jest sposób ustawiania temperatury dwoma przyciskami - przejście od 16 do 32 stopni (co 0,5 stopnia) trwa wieczność i wymaga 32 naciśnięć a na zimę programowalne webasto z dogrzewaniem wnętrza i wsiada się do nagrzanego auta - koniec ze skrobaniem szyb
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jest tyle ile być powinno w aucie tej klasy
4,0
Wyciszenie
jest naprawdę cicho, drzwi są uszczelnione kilkoma uszczelkami, komora silnika też ma bardzo dobre wyciszenie nawet przy 200km/h jest w środku cichutko
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
wartości spalania podałem dla krótkich odcinków w cyklu miejskim średnie spalanie nie kasowane od 2 lat wynosi 8 l na trasie przy dynamicznej jeździe 6,5 l na trasie styl na emeryta 5 l
4,0
Stosunek jakość/cena
za \"rodzynki\" trzeba sporo zapłacić ale chyba warto dołożyć i korzystać ze wszystkich bajerów
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nic się nie dzieje, nic nie odpada, nic nie skrzypi, nie stuka tid typowe usterki dla e39 które występują we wszystkich egemplarzach: ginące piksele w liczniku padający wentylator klimatyzacji pękające regulatory w lampach przeciekające uszczelki w tylnych drzwiach trzeba to zrobić i potem jest spokój
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
żadnych usterek mechanicznych które unieruchomiłyby auto brak śladów korozji
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki BMW Seria 5 E39

Liczba wpisów: 63

BMW Seria 5 E39 – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

BMW Seria 5 E39 Touring