Inne
: To poczucie że kiedyś ludziom zależało żeby projektować i budować coś trwałego.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne
: Dwa lata walczyłem z kradzieżami prądu...a to regulator temperatury był
4,0
Całokształt
Kawał fajnego prawdziwego auta. Brak gwiazdki za frustrację wynikające z niewiedzy i początkowej chęci oszczędzania - patrz kupowania tanich zamienników.
Wrażenia
4,0
Silnik
Lubi wypić olej. Ok. 4l/10000 km. Można remontować albo pogodzić się z wadą fabryczną (pierścienie)...
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia wymaga wachlowania. Duże auto duży zakres ruchu.
5,0
Układ jezdny
Na 17 calach jak gokart...
3,0
Karoseria
Standard to ruda na klapie w miejscu uchwytu, kiepsko zaprojektowane spawy drzwi z przodu, progi po wymianie te z tyłu. Blachą auto obdzieliłoby parę współczesnych Mazd..
Komfort
5,0
Widoczność
Jak na statku Enterprise
5,0
Ergonomia
Po blisko 50 000 ciągle ta sama satysfakcja z jazdy.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Trzeba uważać na tzw. jeża który kradnie prąd.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak w limuzynach rządowych z cyklu Superb, choć teraz władza buja się serią 7...wiadomo podatnika stać na takie auto.
5,0
Wyciszenie
Bez uwag.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Poduszki nivo - dobre zamienniki na gumie Continental. Tanich nie ma sensu kupować. Sprzęgło Ori wytrzymało 280 tys... Podobnie jak maglownica.
4,0
Stosunek jakość/cena
Wolę wrzucić parę tysięcy przez okres użytkowania niż leasingować superba
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Kradzieże prądu potrafią frustrować, warto wyłączyć alarm, poduszki do zawieszenia min. 500-600. Tańsze to bieda taka jak wiadomości w Tvpis.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Elektryka.. ale jak się znajdzie takiego co lepiej gmera w kablach niż skacze przez płot to reszta obejmuje tematy czysto użytkowe.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 530 i 24V 231KM 170kW
[l/100km]