Szukaj

Ocena kierowcy - BMW Seria 5 E39 Touring

Bobas, 14 lat temu
Silnik 528 i 193KM 142kW
Rok produkcji 1997
Przebieg: 262 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
BMW Seria 5 E39 Touring 528 i 193KM 142kW 1997-2004 - Oceń swoje auto
4,38
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : 100% bezawaryjności !!!
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie : polskie drogi pokazują jak bardzo delikatne jest to zawieszenie, ale to nie wina auta!!!
Układ hamulcowy : przy automacie szybko zdzierają się okładziny i tarcze
5,0
Całokształt
kilka słów dla chcących nabyć auto: samochód jest wręcz perfekcyjny ale niestety nie na polskie drogi i no cóż naprawy do tanich nie należą. Auto które trzeba pokochać, i szanować. Mankamenty takie jak spalanie , duża utrata wartości, ceny części i delikatne zawieszenie rekompensują miny innych uczestników ruchu i sąsiadów na parkingu. Niestety dużym mankamentem jest również odsprzedaż auta w benzynie bez gazu, ale to nie jest cinquecento tylko auto dla specyficznej grupy która jak sądzę może sobie na to pozwolić!!!
Wrażenia
5,0
Silnik
Rzędowa szóstka na łańcuszku \"made by BMW\" nic dodać nic ująć - perfekcja w każdym calu!!!
5,0
Skrzynia biegów
Automat z tiptronikiem trzy tryby pracy - perfekcyjnie przełącza biegi niezależnie od trybu.
4,0
Układ jezdny
dobra trakcja, mnie denerwowało że auto mimo tylnego napędu jest lekko pod-sterowne (najpierw wyrzuca przód potem tył ), bardzo dobre tłumienie nierówności. jedyny mankament, słaba żywotność elementów gumowo metalowych na naszych drogach - średnio 20 000 km, ja u siebie ciągle coś wymieniam jak nie gałki to wahacze i inne tragedia a ceny części cóż do najtańszych nie należą. NIVO (poduszki) padły przy 250 000 km a były oryginalne od nowości więc ten element jest jak najbardziej udaną konstrukcją.
Komfort
4,0
Widoczność
Nic dodać nic ująć, auto mimo gabarytów łatwe do zaparkowania.
5,0
Ergonomia
poprostu BMW legendarna już ergonomia - lepiej jest chyba tylko w saabie!!!
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Na funkcji AUTO lepiej niż bardzo dobrze, funkcja nawiewu na szybę bardzo fajne rozwiązanie ogólnie BDB!!!
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu jest ok, z tyłu słabizna, ale to przez tylny most zapewne, ogólnie bez zastrzeżeń ale mogłoby być lepiej.
3,0
Wyciszenie
górna półka - lepiej jest tylko w maybachu
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
automat i normalna jazda w mieście = wir w portfelu i w baku, średnio około 15,7l/100km, miałem mazdę 2,5 v6 tam było 11,7 zaś w omedze 3.0 v6 17,6 więc poziom nazwijmy to poprawny bez rewelacji. ale cóż chcesz mieć BMW licz się z wydatkiem, alternatywą jest 3.0d osiągi te same a spalanie 9l/100km w mieście. Zaskoczeniem było spalanie na trasie przy prędkości do 140 średni 8,6 l/100km
5,0
Stosunek jakość/cena
bmw rok 1997 za 14000 zł fakt w 3 miesiące dołożyłem ponad 10000 ale nie żałuję żadnej złotówki.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
zawieszenie pada przez nasze drogi, uszczelka szyby przedniej szybko parcieje, tylne żarówki przepalają się średnio jedna na tydzień, wadliwy mechanizm podnoszenia szyb - albo skrzypi albo się linki zrywają, jeśli te mankamenty cię nie zrażają - auto godne polecenia
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak przygód, auto nigdy nie odmówiło posłuszeństwa zawsze dojechałem nim do warsztatu o własnych siłach.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 528 i 193KM 142kW [l/100km]

Średnie zużycie
13,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
13,8
Maksymalne średnie zużycie paliwa
16,7
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,6
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla BMW Seria 5 E39 Touring 528 i 193KM 142kW
Średni koszt przejechania 100 km
26,50 zł
10,9
l/100km
13,3
l/100km
Zobacz dzienniki
BMW Seria 5 E39 Touring