Przereklamowany samochód. Bardzo ciasny w środku (mniej miejsca niż chociażby w E90), niewygodny, kiepsko wyciszony. Szczególnie fotele są beznadziejne, nawet sporty.
Układ kierowniczy - zero precyzji, nic wspólnego z E36 czy E46. E39 to rozlazły wóz drabiniasty jeśli chodzi o prowadzenie. Silnik minimum 2.8 zeby to jechalo. Mialem 2.5 170 koni z automatem dramat osiągi beznadziejne a spalanie przy spokojnej jezdzie wokol komina 12-13 litrow...
Wrażenia
1,0
Silnik
Zero dynamiki duże spalanie w środku bardzo słychać silnik, mimo ze dzwiek przyjemny to bywa uciążliwy (auto 100% seria z katalizatorem)
2,0
Skrzynia biegów
Bardzo gladka ale gubi sie szczegolnie pod gorke przeciaga i kickdown praktycznie nieistnieje reakcja na gaz jakby to mialo 90 koni
2,0
Układ jezdny
Gumowe prowadzenie nie ma nic wspolnego z radoscia z jazdy, najgorsze BMW jakim jezdzilem (nie licze serii 7 tam to nie gra roli) a mialem ich sporo
2,0
Karoseria
Auto jest piękne ale rdzewieje strasznie
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
Wszystko na miejscu wnetrze prawie idealne ale brak solidnych cupholderow
1,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja w E39 to niesmieszny zart wieje z kazdej strony nie da sie ustawic raz temperatury na stale bo ciagle sie robi za goraco albo za zimno i co chwile trzeba zmieniac ogolnie strasznie dziwne ale mialem dwa E39 i to w nich norma
1,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dramat ciasne strasznie i niewygodne, pasazerowi z przodu wbija sie tunel w kolano bo podloga jest tak zrobiona ze nogi da sie wyprostowac tylko po lewej stronie i trzeba siedziec na ukos
3,0
Wyciszenie
Bez szału szczegolnie wyciszenie silnika, w srodku bardzo slychac
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
2,0
Stosunek jakość/cena
Przereklamowane auto moim zdaniem powinno kosztować góra 25% wiecej niz VW Passat z tego samego rocznika a nie 125%...
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 523 i 170KM 125kW
[l/100km]