Auto kupiłem w nie najlepszym stanie ale cena była niska a poza tym jak naprawiłem co było zepsute to wiedziałem już czym jeżdżę. 150 KM ani to mało ani dużo. Od 0-100 nie jest mistrzem ale na 3-4 biegu jest bardzo elastyczny i dobrze przyspiesza nawet przy prędkościach 170 czy 180 km/h. Max jechałem 210 ;) Miejsca jest naprawdę dużo. Przewiezienie pralki czy lodówki przy złożonych siedzeniach? Żaden problem. Auto ma już swoje lata i pewnie swoje przeszło więc mnie czekała wymiana silnika bo coś strzeliło w górnej części (żałuję że nie wstawiłem 2.8) Za silnik 2.0 dałem niecały 1000 zł. Części może nie są najtańsze ale za to trzymają się długo. Ja kupuję głównie te ze średniej półki. Touring ma z tyłu zawieszenie nivo, padła mi jedna poducha nivomatu a że jedna kosztuje w granicach 700-800zł szt. (nowa) to wymieniłem na sprężyny za które dałem niecałe 300zł i śmigam. Niektóre części są dość tanie bo za nową chłodnicę dałem 200zł. Komplet tarcz i klocków hamulcowych na przód Brembo 340zł więc nie jest zle a hamuje na prawdę rewelacyjnie. Samochód jest wykonany z bardzo dobrych materiałów. Czasem coś się zużyje, czasem zepsuje ale tak to już jest z samochodami. Z czystym sumieniem polecam ten samochód ale dokładnie sprawdzić je przed zakupem żeby nie wpaść na minę bo w portfelu przeciąg się zrobi. Warto kupić auto do remontu i je wyremontować ale u zaufanego fachowca a wtedy auto nam się odwdzięczy nie zawodnością.
Wrażenia
5,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 520 i 150KM 110kW
[l/100km]