Karoseria
: Auto posiadam od 5 lat przez ten czas nie działo się nic i to dosłownie. Po przekroczeniu 250tyś niestety bunia szarpnęła mnie po kieszeni :( ale jej wybaczam. Sprzęgło ORYGINAŁ jeszcze pracowało w skrzyni :) - założyłem oczywiście oryginalne (600zł LUK - pierwszy montaż w BMW) i liczę na kolejna 250tyś jazdy :), zawieszenie które o dziwo 3 lata pracowało poprawnie ale jak sypnęło się to całe (jedynie amortyzatory nie wiem jaki miały przebieg u mnie trzymały 5 lat) . Model e39 podobno ma słabą elektrykę - ja nie uświadczyłem tej opinii w codziennym użytkowaniu. Minusy to ogniska korozji pojawiające się na rantach klapy szczególnie wersja Touring, szybko zrobione i nie ma większych problemów, zaniedbane i wymieniamy klape. Jakość wykonania - poprostu BMW i nie ma co dodawać, jakość materiałów - poprostu BMW. Wyposażenie? w moim egzemplarzu - webasto, xenon (fabryczny), klimatyzacja 2strefowa tylna kanapa ręczne osobne sterowanie czyli prawie 3strefowa :), ABS, ASP, pełna elektryka itd...pokażcie auta współczesne tak wyposażone. Silnik 2,0 - 150km dla rodziny, auto JEDZIE i nic więcej, spod świateł nie będziesz ostatni, spalić tzw kapcia też potrafi :) ale nie ma co się oszukiwać to tylko 2,0. Najlepszy motor 2,5-2,8l ale polacy niestety mylą auta kombi z dostawczymi stąd auta często zniszczone w środku dlatego po 4 miesiącach poszukiwań zdecydowalem się na tak slabą jednostkę - poprostu była zadbana. Omijać szerokim łukiem 520d 136km - auto może oszczędne, jednostka prosta i nie droga w naprawach ale...KLEKOT jakich mało, i to auto nawet nie jedzie, ono się ŚLIMACZY. Polecany jedynie tym którzy codziennie dojeżdżają autostradą do pracy albo obwodnicami - po długim rozpędzeniu odwdzięczą się spalaniem. Mechanika raczej prosta ale elektryka - trzeba mieć dobrego pana z kompem który nie wymieni na chybił trafił połowy czujników, aż znajdzie ten który szwankuje a BMW często nie wywali błędu a nie chodzi jak powinno i tu trzeba mieć pojęcie co się psuje.