Szukaj

Ocena kierowcy - BMW Seria 5 E39 Touring

e39, 10 lat temu
Silnik 520 i 150KM 110kW
Rok produkcji 1999
Przebieg: 251 tys. km
Okres użytkowania: 5 lat
BMW Seria 5 E39 Touring 520 i 150KM 110kW 1997-2004 - Oceń swoje auto
4,31
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria : Auto posiadam od 5 lat przez ten czas nie działo się nic i to dosłownie. Po przekroczeniu 250tyś niestety bunia szarpnęła mnie po kieszeni :( ale jej wybaczam. Sprzęgło ORYGINAŁ jeszcze pracowało w skrzyni :) - założyłem oczywiście oryginalne (600zł LUK - pierwszy montaż w BMW) i liczę na kolejna 250tyś jazdy :), zawieszenie które o dziwo 3 lata pracowało poprawnie ale jak sypnęło się to całe (jedynie amortyzatory nie wiem jaki miały przebieg u mnie trzymały 5 lat) . Model e39 podobno ma słabą elektrykę - ja nie uświadczyłem tej opinii w codziennym użytkowaniu. Minusy to ogniska korozji pojawiające się na rantach klapy szczególnie wersja Touring, szybko zrobione i nie ma większych problemów, zaniedbane i wymieniamy klape. Jakość wykonania - poprostu BMW i nie ma co dodawać, jakość materiałów - poprostu BMW. Wyposażenie? w moim egzemplarzu - webasto, xenon (fabryczny), klimatyzacja 2strefowa tylna kanapa ręczne osobne sterowanie czyli prawie 3strefowa :), ABS, ASP, pełna elektryka itd...pokażcie auta współczesne tak wyposażone. Silnik 2,0 - 150km dla rodziny, auto JEDZIE i nic więcej, spod świateł nie będziesz ostatni, spalić tzw kapcia też potrafi :) ale nie ma co się oszukiwać to tylko 2,0. Najlepszy motor 2,5-2,8l ale polacy niestety mylą auta kombi z dostawczymi stąd auta często zniszczone w środku dlatego po 4 miesiącach poszukiwań zdecydowalem się na tak slabą jednostkę - poprostu była zadbana. Omijać szerokim łukiem 520d 136km - auto może oszczędne, jednostka prosta i nie droga w naprawach ale...KLEKOT jakich mało, i to auto nawet nie jedzie, ono się ŚLIMACZY. Polecany jedynie tym którzy codziennie dojeżdżają autostradą do pracy albo obwodnicami - po długim rozpędzeniu odwdzięczą się spalaniem. Mechanika raczej prosta ale elektryka - trzeba mieć dobrego pana z kompem który nie wymieni na chybił trafił połowy czujników, aż znajdzie ten który szwankuje a BMW często nie wywali błędu a nie chodzi jak powinno i tu trzeba mieć pojęcie co się psuje.
4,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 520 i 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,1
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,2
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla BMW Seria 5 E39 Touring 520 i 150KM 110kW
Średni koszt przejechania 100 km
45,50 zł
11,9
l/100km
11,0
l/100km
Zobacz dzienniki
BMW Seria 5 E39 Touring